Ketchup’a Loyalty Awards’tan özel ödül
Sadakat pazarlaması alanında yurtiçi ve yurtdışında bir çok firmaya danışmanlık ve yönetim hizmeti sunan Ketchup Loyalty Marketing, son üç yıldır sadakat projelerini ödüllendiren Loyalty Awards’da 10 farklı kategoride birden finalist olmanın başarısını, bu yılın Loyalty Magazine Özel ödülüne ulaşarak taçlandırdı. Ketchup Loyalty Marketing’in bu yıl Vodafone Türkiye için hayata geçirdiği “Avantaj Cepte Mobil Sadakat Platformu” projesi “Loyalty Magazine Özel Ödülü”ne layık görüldü.
Dünyanın dört bir yanından birçok prestijli sadakat programının farklı kategoride yarıştığı ödül töreni, Grosvenor House Hotel, Londra’da gerçekleşti. Ketchup Türkiye Managing Director Zerrin Hatiboğlu konuyla ilgili olarak “İki yıldır en saygın ödülleri kazandığımız yarışmada, bu yıl Loyalty Magazine özel ödülünü de alarak 3 yıl üst üste ödül kazanan tek sadakat firması olmanın gururunu yaşıyoruz” dedi. Loyalty Awards için de bir rekor sayılabilecek şekilde 10 farklı kategoride birden finalist olup, özel ödüle layık görüldüklerini dile getiren Hatiboğlu, “Sadakat programlarının önemi ülkemizde de giderek artmakta ve biz de farklı sektörler için tasarlayıp yönettiğimiz sayısız programla, sadakat pazarlaması konusundaki tecrübelerimizi çalıştığımız markalarımıza aktarmaktayız. Vodafone Türkiye ile birlikte hayata geçirdiğimiz Avantaj Cepte projesinin başarısı sayesinde Loyalty Awards’dan bu sene de ülkemize ödülle dönmek uzmanlığımızı kanıtladı” diye konuştu.
Loyalty Awards, sadakat programları konusunda uzman profesyonellerden oluşan bir jüri tarafından değerlendirilmekte ve 2011 yılından beri her yıl Londra’da sahiplerini bulmakta. Bu yıl 200’den fazla farklı projenin katılım gösterdiği yarışmada, 115 finalist yer almıştı.