Kamera şakalarıyla yürekleri hoplatan 5 iletişim kampanyası
Havaalanında uçağınızı bekliyorsunuz belki de yatağınızda masum masum uyuyorsunuz. Kendinizi korkunç bir oyunun içinde bulacağınızdan haberiniz yok. İşte insanların yüreklerini ağızlarına getiren en yaramaz, en muzip iletişim kampanyaları;
Nivea – Havalimanı
Havalimanı terminalinde uçuş saatinizi bekliyorsunuz. O da ne! Karşınızdaki kişinin okuduğu gazetede fotoğrafınız var. Televizyonda da fotoğrafınızı yayınlıyorlar ve polisin sizi aradığı söyleniyor. Bu stres terletir!
Carlsberg – Arkadaşlık Testi
Sabaha karşı sıcacık yatağınızda uyurken bir telefonla uyanıyorsunuz. Arayan en yakın arkadaşınız ve poker oynarken kaybettiğini, para getirmezseniz başının ciddi belaya gireceğini söylüyor. Size verdiği adres ise pek tekin değil. Ne yapardınız?
TNT- Drama
Belçika’da neredeyse hiç suç işlenmeyen, dehşet verici bir olay yaşanmayan küçük bir kasaba. Herkes günlük rutini içerisinde bir yerden bir yerlere gidiyor. Dikkatlerini ise kırmızı bir buton çekiyor. “Drama eklemek için basın” yazan tabela butonu gösterirken birçok kişi sadece uzaktan izliyor. Merakına yenik düşüp basanları ise inanılmaz bir prodüksiyon bekliyor. Tv kanalı TNT’den iddialı bir iletişim çalışması.
https://www.youtube.com/watch?v=316AzLYfAzw
Tic Tac – Dünyanın en kötü kokan nefesi
Alt tarafı onlara sorulan adresleri tarif ediyorlar. Konuşmaya başladıklarında ise meydandaki herkes teker teker bayılmaya başlıyor. Tic Tac şeker markasının bu çalışması şaka yapılan kişiye dünyada yapayalnız kalmış gibi hissettirmeyi başarıyor.
Devil’s Due
2014 yılında vizyona giren korku filmi Devil’s Due vizyon tarihi öncesi pek de alışıla gelmemiş bir iletişim kampanyasına imza atıyor. Bebek arabasını başıboş gören insanlar içinden çıkan şeytani bebeği görünce ne yapacaklarını şaşırıyorlar.