Kadınlar KSS çalışmalarını yetersiz buluyor!
Türkiye’nin güçlü kadın platformlarından Tavsiye Kanalı’nın Marketing Türkiye için hazırladığı “Kadınlara Yönelik Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anketi” en beğenilen sosyal sorumluluk projelerini ve kadınları en çok düşünen markaları ortaya çıkardı. 508 kadının katıldığı ankette en beğenilen sosyal sorumluluk projesi Turkcell’in Kardelenler’i oldu.
Haber: Merve Şahin
En beğenilen KSS projesi Kardelenler…
Yapılan ankette “En beğendiğiniz KSS projesi hangisi?” sorusunun yanıtlarında ilk sırada Turkcell’in Kardelenler projesi yer alıyor (yüzde 14,17). Onu Unicef’in Haydi Kızlar Okula (yüzde 13,19), Doğan Holding ve Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği ortak projesi olan Baba Beni Okula Gönder (yüzde 12,01), Avon’la Sağlığa Yolculuk (yüzde 10,04) ve Orkid’in Kız Gibi (yüzde 9,65) projeleri takip ediyor. En beğenilen projeler arasında ilk üç sıradaki kampanyanın eğitim odaklı olması da dikkat çekiyor.
Çalışmalar yetersiz
Araştırmaya katılan 508 kadının yüzde 86’sı kurum ve markların kadınlara yönelik çalışmalarının yetersiz olduğunu belirtiyor. Ankete katılanların yüzde 26’sı yapılan KSS çalışmaları hakkında markaların bir çabası olduğunu ancak bunu artırmaları gerektiğini belirtiyor. Sadece yüzde 11’lik bir kesim markalar ve kurumların bu konuda yeterli çalışma yaptığına inanıyor.
Detaylar Marketing Türkiye Mart sayısında…