İşte Social Media Awards 2018’in yeni kategorileri

Marka, ajans ve projelerin sosyal medya performanslarını objektif verilere dayalı olarak ölçen ilk ve tek yarışma Social Media Awards Turkey 2018’de hazırlıklar tamamlandı. 26 Nisan’da Raffles İstanbul’da gerçekleşecek görkemli bir törenle sahiplerini bulacak ödüller bu sene 33 farklı kategoride değerlendirilecek.

Social Media Awards Turkey 2018, yeni ödül kategorileriyle dikkat çekiyor. Türkiye’nin ilk ve en kapsamlı sosyal medya ödülleri, geçtiğimiz yıl başvuru döneminde gelen yoğun talep doğrultusunda yeni yılında dijital çalışmaları da özel kategorilerle değerlendiriyor. Dijital Özel Ödülleri kategorileri, markaların dijital dünya genelinde gerçekleştirdiği çalışmaları yaratıcılık, özgünlük ve uygulama başarısıyla değerlendirerek Türkiye’nin en başarılı dijital çalışmalarını seçecek.

2018 yılında yarışmaya yeni eklenen kategoriler şöyle sıralanıyor:

Mobil Odaklı Kampanya

Markalar tarafından mobil cihazlarda gösterilmek üzere hazırlanan, mobil cihazların özelliklerini kullanan ve mobil kullanıma odaklanan tüm çalışma ve kampanyalar bu kategoride yarışıyor.

Mobil Uygulama

Mobil cihazlar için hazırlanmış uygulamaların yarıştığı bu kategoriye iOS, Android ve/veya Microsoft Mobile işletim sistemleri için native, hibrid veya web temelli hazırlanmış tüm mobil uygulamalar katılabiliyor.

Kurumsal Web Sitesi

Kurumların web sitelerini değerlendiren bu kategoriye kurum, marka, ürün ve/veya hizmetler için hazırlanan tüm kurumsal web siteleri katılabiliyor.

Dijital PR Kampanyası

Marka, kurum ve/veya ürünlerle ilgili yapılan, markanın dijital iletişimine odaklanan tüm dijital halkla ilişkiler projeleri bu kategoriye katılabilir.

Rich Media Kampanyası

Web, sosyal medya ve mobilde gerçekleştirilen rich media kampanyalarını değerlendiren bu kategoriye hareket, banner, video, ses, animasyon, floating veya diğer rich media unsurlarını içeren tüm çalışmalar katılabiliyor.

Online Reklam

Sosyal medyada veya web sitelerinde yayınlanmak üzere hazırlanan, kullanıcılar tarafından yoğun şekilde izlenen tüm video reklamlar bu kategoride yer alabilir.

Arama Motoru Kampanyası

Arama motorlarında gerçekleştirilen kampanyaları değerlendiren bu kategoriye arama motoru optimizasyonu, arama motoru pazarlaması veya arama motorlarının yaratıcı kullanımına odaklanan tüm kampanyalar katılabiliyor.

İçerik Pazarlama Kampanyası

Sosyal medya kanallarında paylaşılmak üzere özel olarak üretilen her türlü ileti, video, metin, animasyon, banner ve diğer içerikler bu kategoride yarışıyor.

Yeni Teknolojilerin Kullanımı

Yakın dönemde geliştirilen yeni teknolojileri yaratıcı ve/veya yenilikçi şekilde kullanan tüm kampanyalar bu kategoriye başvurabilir.

Case Video

Yarışmaya başvuran çalışmalar arasında, yapılan projeyi en iyi anlatan ve en başarılı case video, jüri özel ödülüyle ödüllendirilecek.

İLGİLİ HABERLER