12 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İPZ Bursa’da “Yeni Nesil İşler Yeni Nesil Ürünler” konuşuldu
Haberler

İPZ Bursa’da “Yeni Nesil İşler Yeni Nesil Ürünler” konuşuldu

Marketing Türkiye
5 Mayıs 2017
2 dk okuma

Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), 11. Anadolu turunun üçüncü zirvesi 27 Nisan’da Bursa’da gerçekleşti. Marketing Türkiye ve Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen İPZ Anadolu 2017’nin bu yıl ki konusu “Yeni Nesil Ürünler ve İşler” oldu. Her ilin ihtiyaçlarına yönelik içerikler sunarak farklılaşan zirveye katılanlar İPZ Anadolu Katılım Sertifikası almaya hak kazandı.

Marketing Türkiye ve Marke­ting & Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsam­lı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu, 27 Nisan’da Bursa’da gerçekleşti. 11 yıldır aralıksız devam eden ve Türkiye’nin birçok ilini ziyaret eden İPZ Anadolu’nun bu yılki ana teması değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak “Yeni Nesil Ürünler ve İşler” olarak belirlendi.

Yeni nesil işler, süreçler ve ürünler tasar­layarak şirketlere katma değer yaratan kuruluşların buluşma platformu olan İPZ Anadolu, bu yılki temasıyla teknolojinin dayattığı de­ğişim konusunda farkındalık yaratmayı amaçlıyor. Yeni dünyanın ge­reklerine uygun iş yapış biçimlerinin tartışma­ya açıldığı İPZ Anadolu’nun Bursa destekçileri arasında GarentaDAY, Opet, Yapı Kredi Bankası, Digital Partners ve TAV İşletme Hizmetleri yer aldı.

İlham veren sunumlar İPZ Bursa sahnesindeydi

Zirve, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni ve Marketing Management Institute (MMI) Türkiye Başkanı Günseli Özen’in açılış konuşmasıyla başladı. Özen konuşmasında 150 yılda bir gelen bir değişimle karşı karşıya olduğumuzu belirtti. Teknolojiyle birlikte e-ticaretin giderek önem kazandığını söyleyen Özen, 2009 yılında dünyanın en güçlü markaları arasında gösterilen çoğu markanın 2017’de en güçlüler arasında olmadığına rakamlarla değindi.

Özen’in ardından ilk konuşmacı “İçgörünün Önemi” başlıklı konuşmasıyla Future Bright Group kurucusu Akan Abdula oldu. Abdula, artık bağlantılı zeka çağında olduğumuzu, gelecekte var olmak isteyen markaların neler yapması gerektiğinden söz etti. Abdula, “Hata ekonomisine, kanala, küçük fikirlere odaklananlar gelecekte var olur ve ayakta kalır” derken markaların hiçbir zaman kendi yargılarından ve kanaatlerinden uzaklaşmaması gerektiğini de sözlerine ekledi.

Abdula’yı M.A.R.K.A Reklam Ajansı Başkanı Hulusi Derici “Her Şey Çok Basit” adlı sunumuyla takip etti. Derici, sunumuna teknolojinin olmazsa olmaz bir konuma ulaştığını söyleyerek başladı. Küçük gibi görünen birçok fikrin aslında çok işe yaradığını belirten Derici, aşikar olana itibar etmemenin bir uzmanlık hastalığı olduğuna da değindi. “Her masaya bir bilgisayar ama önce her kafaya bir fikir” diyen Derici, teknolojinin fikirden bağımsız olarak amaca ulaşmayacağını vurguladı.

ODE A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan “Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma ve Şirket İçi Girişimcilik” konusunu anlattı. Yapı Kredi Kobi Merkezi Satış Kanalı ve İş Geliştirme Direktörü Burak Bıçaklar ise “Yeni Nesil İşlerde Kolay Finansman Araçları” başlıklı konuşmasıyla sahnedeydi. Yeni Nesil İşler=Paylaşım Ekonomisi” konusunu GarentaDAY Satış Direktörü Yutkun Tok sunumuyla aktardı. Opet Filo Satış ve Teknoloji Direktörü Hakan Koca  “İş Birliğindeyiz” sunumuyla etkinlikteki yerini alırken, Digital Partners CEO’su Tunç Günbay da “ İnternet Reklamcılığında Yeni ve Etkili İş Yapış Biçimleri Nelerdir, Nasıl Kullanmalısınız?” konusunu katılımcılarla paylaştı.

 

1 Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
2 Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
3 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
4 Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
5 Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Güncel Haberler
"Süper app" rekabetinde kim önde?
“Süper app” rekabetinde kim önde?
Vestel ve VIDAA’dan akıllı TV pazarında stratejik ortaklık
Vestel ve VIDAA’dan akıllı TV pazarında stratejik ortaklık
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
Haberler
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
ChatGPT’ye dava açan New York Times içeriğini Amazon’a verdi...
Haberler
ChatGPT’ye dava açan New York Times içeriğini Amazon’a verdi…
İrem Alimoğlu
30 Mayıs 2025
Elektrikli süpürge alışkanlıkları değişiyor!
Haberler
Elektrikli süpürge alışkanlıkları değişiyor!
Marketing Türkiye
17 Mayıs 2025
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Haberler
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.