18 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İnternet sitesinde makarna satan Kiğılı'dan bu kez de "alkollü mendil" açılımı geldi
Haberler

İnternet sitesinde makarna satan Kiğılı’dan bu kez de “alkollü mendil” açılımı geldi

Marketing Türkiye
20 Nisan 2020
2 dk okuma

Geçtiğimiz günlerde internet sitesi üzerinden makarna, bulgur, pirinç, salça, yağ gibi market ürünleri satışa sunan ve bu girişimiyle çok konuşulan erkek giyim markası Kiğılı, bu kez de siparişi verilen gönderilerin fatura bölümüne alkollü mendiller koyarak “evlere güvenli bir şekilde teslimat” sunduklarını duyurdu. 

Erkek giyim markası Kiğılı geçtiğimiz günlerde internet sitesi üzerinden makarna, salça, pirinç gibi temel besin gıdalarının yanı sıra temizlik ve hijyen ürünlerini satışa sunduğunu duyurmuş ve bu girişimi sosyal medyada oldukça tartışılmıştı. O dönemde “Evimizi ve lojistik gücümüzü, bu zor günlerde tüm üreticilerimizin ve milletimizin hizmetine açtık. Türkiye’nin evde bir eksiği kalmasın diye, Kigili.com’da ihtiyaç duyulan tüm ürünlere yer verme sorumluluğunu üstlendik” diyerek konuya açıklama getiren Kiğılı’dan şimdi de farklı bir açılım geldi… Marka gönderilerin fatura bölümüne alkollü mendil koyarak “evlere güvenli bir şekilde teslimat” sunduklarını açıkladı.

Marka sundukları alkollü mendil hizmetlerini şu sözlerle açıklıyor:

“İnsan odaklı hizmet anlayışının mimarı Kiğılı, tüm dünyayı etkisi altına alan pandemiye karşı başlattığı savaşı kararlılıkla sürdürüyor. Mağazalarından başlayarak e-ticarette devam ettirdiği önlemleri evlere taşıyan marka, tüketicilere güvenli ve sağlıklı hizmet deneyimi sunuyor. Kigili.com’dan özenle seçilen tüm ürünler yüksek güvenlikli alanlarda paketlenerek ulaşıma hazırlanırken, gönderilerin tamamının fatura bölümünde yer alan alkollü mendiller eşliğinde tüketicilerle buluşuyor.

Pandemiyle mücadele kapsamında; 67 ilde yer alan 226 mağazasında başlattığı dezenfeksiyon çalışmalarını, 25 bin metrekarelik genel müdürlük, lojistik ve e-ticaret merkezlerinde sürdüren Kiğılı, güveni ve hijyeni evlere taşıyor. Düzenli aralıklarla dezenfekte edilen e-ticaret bölümünde hazırlanan siparişler, eldivenli emin eller ve maskelerin ardındaki güler yüzler aracılığıyla tüketiciyle buluşuyor. Online mağazadan verilen tüm siparişler, paketlerin fatura bölümüne yerleştirilen antibakteriyel alkollü mendillerle ve Kiğılı’nın geniş ve profesyonel lojistik ağı sayesinde Türkiye’nin 81 iline güvenle teslim ediliyor.

Dünyada olduğu gibi ülkemizde de etkisini gösteren pandemiyle savaşı sosyal sorumluluk bilinci olarak sürdüren Kiğılı, #Birliktebaşaracağız diyen Türk halkının yaşamını kolaylaştırmaya devam ediyor. Sosyal sorumluluk misyonuyla hareket eden ve Kigili.com’u tüm üreticilerin hizmetine açan marka, alkollü mendil uygulamasını ev-market ürünleri dahil tüm gönderilerde uyguluyor. Temel gıdadan hijyene, kişisel bakımdan bebek ürünlerine kadar birçok seçeneğin yer aldığı Kigili.com’daki her ürün, yüksek güvenlikli bir şekilde adrese teslim ediliyor.”

 

 

açıklama alkollü mendil kiğılı
1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
3 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
4 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
5 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Zorlu Holding'in “Ramazan Tebriği” krizi büyüyor…
Haberler
Zorlu Holding’in “Ramazan Tebriği” krizi büyüyor…
Marketing Türkiye
1 Mart 2025
Ramazan'da tüketici davranışları nasıl değişiyor?
Haberler
Ramazan’da tüketici davranışları nasıl değişiyor?
İrem Alimoğlu
15 Mart 2025
Robotlar ringe çıkıyor: İlk boks maçı yolda!
Haberler
Robotlar ringe çıkıyor: İlk boks maçı yolda!
İrem Alimoğlu
14 Nisan 2025
TDK, yapay zeka için Türkçeye özgü derlem ve sözlük hazırlayacak!
Haberler
TDK, yapay zeka için Türkçeye özgü derlem ve sözlük hazırlayacak!
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.