16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Influencer'lardan az kullanılmış ürünler satışa çıktı...
Haberler

Influencer’lardan az kullanılmış ürünler satışa çıktı…

Gizem Yıldız
13 Aralık 2022
1 dk okuma

sahibinden.com’un 16 Aralık’a kadar devam edecek olan İkinci El Alışveriş Festivali’ne influencer’lardan rağbet var. Kullanmadığı ürünleri satmak isteyenlerle, ihtiyacı olan ürünleri almak isteyenleri buluşturan festival kapsamında alışverişçiler; Umut Eker’in jean ceketine, Cansu Dengey Acar’ın dönencesine, İrem Akdemir’in piliseli elbisesine sahip olabilecek. Böylece ürünlerin kullanım döngüsü uzatılacak…

sahibinden.com’un İkinci El Alışveriş Festivali başladı. Sosyal medyanın sevilen isimlerinden Cansu Dengey, Hakan Kütahya, İrem Akdemir, Merve Özkaynak, Umut Eker ve daha birçok ismin ürünlerini satışa çıkaracağı İkinci El Alışveriş Festivali 16 Aralık’a kadar devam edecek. Festival kapsamında “İkinci El & Sıfır Alışveriş Kategorisi”nde en az 5 ilan vererek çekilişe başvuran kullanıcılar; 5 adet iPhone 13, 25 adet İkinci Nesil Apple Airpod Kulaklık veya 50 adet 1.000 TL’lik Migros Dijital Alışveriş Kodu hediyelerinden birini kazanma şansı yakalayacak. 2 milyonun üzerinde aktif ilanın yer aldığı “İkinci El & Sıfır Alışveriş Kategorisi”nde ilan verilen eşyaların “Giyim”, “Anne Bebek veya Ev Dekorasyonu” alt kategorilerinde olması durumunda ise çekiliş hakkı ikiye katlanacak. Çekilişi kazanan şanslı isimlerin listesi 28 Aralık tarihinde yayınlanacak.

İkinci el kullanımı hem eşyanın hem de dünyanın ömrünü uzatıyor

sahibinden.com İkinci El Alışveriş Festivali ile kullanıcıları ikinci el kullanımına teşvik etmeyi amaçlayarak eşyaların yeniden kullanıma kazandırılmasına dikkat çekiyor. Pazaryeri, ikinci el kullanımını yaygınlaştırmanın sürdürülebilirliğe katkısını vurgulamak içinse iki yıldır “İkinci Elin Sürdürülebilirliğe Katkısı” raporunu yayınlıyor.

Dünya hızlı tüketim ürünlerinden vazgeçerken Türkiye dört elle sarılıyor

NielsenIQ’nun araştırmasına göre FMCG (hızlı tüketim ürünleri) pazarı dünya genelinde hacimsel olarak daralma kaydederken Türkiye pozitif olarak ayrışıyor. Zira pazarın 2022 yılının ilk 8 ayında yüzde 74’lük bir ciro büyümesi kaydettiği görülüyor. Büyümeyi sırtlayan kategorilerse atıştırmalık ve içecek grupları.
featured sahibinden.com
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
6 Mayıs 2025
Senelerin Nogger’ına seneler sonra yepyeni bir kampanya fikri: Atıştırmalık değil doymalık!
Haberler
Senelerin Nogger’ına seneler sonra yepyeni bir kampanya fikri: Atıştırmalık değil doymalık!
Advertorial
4 hafta önce
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)'dan yeni sertifika programı!
Haberler
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)’dan yeni sertifika programı!
Advertorial
16 Nisan 2025
Zanaatkârla büyüyen marka: Hermès’ten stratejik üretim hamlesi
Haberler
Zanaatkârla büyüyen marka: Hermès’ten stratejik üretim hamlesi
Nafizcan Önder
25 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.