oppo Reno 4

Hitachi’nin Türkiye’deki ilk kampanyası:“Are you the Next?”

 

Hitachi Ltd.’nin yüzde yüz iştirakli şirketlerinden biri olan Hitachi Europe Ltd., “Are you the Next?” isimli marka kampanyasının Türkiye’deki lansmanını duyurdu. Bu, Hitachi’nin Türkiye’deki ilk marka kampanyası olacak. Türkiye pazarı yüksek seviyede GSYİH (Gayri Safi Yurt İçi Hasıla) büyümesi gösteriyor ve istikrarlı ekonomik gelişmenin devam etmesi bekleniyor. Hitachi Group, bu kampanyayla Türkiye pazarında büyümeyi amaçlıyor. Bu bağlamda atılacak bir diğer adım olarak, Hitachi Europe, mevcut işlerini yerel firmalarla yapacağı iş ortaklıkları vasıtasıyla büyütmek amacıyla 2012 mali yılının sonuna kadar İstanbul’da yeni bir şube açacak. Hitachi Group’un şu anda ülkedeki ana faaliyetleri, inşaat makineleri ve veri depolama sistemlerini içermekte. Bu kampanya Hitachi’nin bu alanlardaki Sosyal Yenilikçi Faaliyetleri’ne ilişkin vaka incelemelerine ek olarak, yakın zamanda büyüme gösterdiği demiryolu ve enerjiı sistemlerini de içerecek. Hitachi Europe Halkla İlişkiler Yöneticisi Hans Daems, konuyla ilgili olarak: “Are you the Next?” marka kampanyası, Hitachi’nin 2011 kampanyalarının başarısı üzerine inşa edilerek, pek çok Avrupa pazarına yayıldı. Bu kampanya, Hitachi’nin Türkiye’de gerçekleştireceği ilk marka kampanyası ve bu pazara verdiği önemin bir göstergesi. Bu kampanya; inşaat makineleri, veri depolama ve trenler gibi ana ürünlerimizi ön plana çıkartarak, Sosyal Yenilikçi Faaliyetler yoluyla küresel ihtiyaçları karşılamak için gösterdiğimiz çabayı ifade ediyor. Amacımız, müşteri odaklı yaklaşımımızı ön plana çıkartırken, bir yandan da Hitachi’nin odaklandığı alanlara ilişkin bilinç ve anlayış oluşturmak” ifadesini kullandı. Kampanyada ve kampanyayla ilgili kreatif materyalde, Hitachi’nin uzmanlığıyla müşterilerine ve toplumlara kendi sürdürülebilir büyüme hedeflerine ulaşma imkanı sağlayan “kazan-kazan” durumları yaratmak için sonuçlar üreten Sosyal Yenilikçi Faaliyetleri’ne olan desteği vurgulanıyor. Kampanya gazete, dergi, online ve reklam panoları kullanarak, 1 Aralık 2012 – 28 Şubat 2013 tarihleri arasında geçerli olacak.

 

İLGİLİ HABERLER