25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Henkel Türkiye yatırımlarını büyütüyor...
Haberler

Henkel Türkiye yatırımlarını büyütüyor…

Marketing Türkiye
1 Mart 2017
1 dk okuma

Schwarzkopf, Palette, Gliss, Syoss, Taft, Diadermine ve Fa gibi markaları bünyesinde barındıran Henkel, son olarak Blendax’ı satın alarak saç bakım ürünleri portföyünü güçlendirdi.

Söz konusu yatırım hamlesinin Türkiye’de yapılmasının en büyük nedenlerinden biri ise “Şampuan pazarının ülkemizde gösterdiği büyüme trendi ve Henkel’in bu gelişmeye aynı şekilde büyüyerek karşılık vermesi” olarak açıklandı. Tüm bu gelişmelerin ışığında 2004 yılından bu yana on iki kere tüm dünyadaki Henkel’ler içinde güzellik ve bakım kategorisinde “Yılın En Başarılı Ülkesi” ödülüne aday gösterilen Henkel Türkiye, altı kez bu ödülü almayı başardı.

Henkel Yürütme Kurulu Başkanı Hasan Alemdar, “Henkel, 2020 ve sonrası için belirlediği stratejilerde büyümeye büyük önem veriyor. Büyümenin yönetilmesinde, şirketin yeni yol planında; müşteri ve tüketici merkezli yaklaşım, dijitalleşme, inovatif marka ve teknolojiler var” diye konuştu.

1 Brandverse Awards
Brandverse Awards kazananları ödüllerine 30 Haziran’da kavuşuyor…
2 En son ne zaman gerçekten mutlu hissettik? Yanıt mutluluk raporunda...
En son ne zaman gerçekten mutlu hissettik? Yanıt mutluluk raporunda…
3 gittigidiyor
eBay, GittiGidiyor’u kapatarak Türkiye pazarına veda ediyor
4 Hepsiburada'ya Amazon modeli: Premium üyelerine BluTV ücretsiz olacak
Hepsiburada’ya Amazon modeli: Premium üyelerine BluTV ücretsiz olacak
5 Google iMessage ve SMS arasındaki engelleri kaldırmak istiyor
Google’dan Apple’a çağrı: iMessage ile SMS arasındaki engelleri yıkalım
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
kişisel veri
Kişisel verileri koruyamayan markaların sonu acı olacak!
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Tatil planları yapıldı
“O olmadan tatile asla gitmem” dediğimiz ürünler hangileri?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Reklamda kullanılan görsel, müzik ve metinler Brandverse Awards'ta ödüllerine kavuşuyor
Haberler
Reklamda kullanılan görsel, müzik ve metinler Brandverse Awards’ta ödüllerine kavuşuyor
Berçem Sultan Kaya
20 Nisan 2022
Fidye yazılım saldırıları
Haberler
İşletmeler fidye yazılım saldırılarına karşı mücadeleyi kaybediyor
Gizem Yıldız
18 Mayıs 2022
Pazarlama dünyasını 5 trend şekillendiriyor
Haberler
Pazarlama dünyasını 5 trend şekillendiriyor
Berçem Sultan Kaya
4 Mayıs 2022
İyi bir işveren markası nasıl olunur?
Haberler
İyi bir işveren markası nasıl olunur?
Gizem Yıldız
30 Nisan 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.