Helen Harper “hayatı özgürce yaşa”yan gençlerle buluşacak
Helen Harper, yenilenen yüzü ve yepyeni özelliklerini şimdi de genç kızlara anlatacak. “Hayatı Özgürce Yaşa”mak isteyenler için hem ürünlerini hem de ambalajını yenileyen ve ana hedef kitlesini 15 – 18 yaş arasındaki genç kızlar olarak belirleyen Helen Harper, 15 Nisan-16 Mayıs tarihleri arasında 14 ilde 20 üniversite ile İstanbul, Ankara ve İzmir’de toplam 50 lisede yaklaşık 360 bin kız öğrenciye ulaşacak. Ürün ve ambalajlarında özgürlüğü temsil eden kelebek sembolü kullanan Helen Harper, üniversite ve liselerde gerçekleştireceği interaktif ve eğlenceli etkinliklerle yenilenen ürünleri hakkında hedef kitlesine doğrudan bilgi verecek. Yüzlerce sürpriz hediyenin dağıtılacağı etkinlikler boyunca, üniversite kafelerinde Helen Harper’ınviral reklam filmi de yayımlanacak. Etkinlikler sırasında Helen Harper’ın mini anketini cevaplayan öğrenciler yapılacak çekilişle çok sayıda hediye kazanacak. Gençlik buluşmalarında Helen Harper’ınviral reklam filmiyle entegre ödüllü yarışmalar da gerçekleştirilecek. Helen Harper’ınviral reklam filmindeki eğlenceli figürlerle fotoğrafını çektirip Facebook.com/helenharperlabizbize sayfasındaki ‘Sen Hangi Kelebeksin?’ kampanyasına katılanlar genç kızlara özel yüzlerce sürpriz hediye kazanacak.