Halka göre 2011’in en iyi reklamları hangisi?
Marketing Türkiye dergisi “2011’in En İyi Reklamları”nı belirledi! Marketing Türkiye dergisi geçtiğimiz yılın en iyi reklamlarını belirlemek amacıyla öncelikle 29 reklamcı ve akademisyenin seçtiği 69 reklamdan bir ana liste oluşturdu. Ardından profesyonellerin seçimiyle oluşturulan liste, Xsights Araştırma tarafından halkın beğenisine sunuldu. Reklamcı ve akademisyenlerin seçimlerinde en iyi reklam TBWA İstanbul tarafından gerçekleştirilen Avea’nın “Fasulye ve Optik” serisi olurken; listenin halka oylamasında ise beklenmedik bir sonuç çıktı ortaya. Arter Reklamcılık tarafından yapılan ve AK Parti’nin 2011 Genel Seçimleri öncesinde yayına giren “Aynı bağın gülüyüz biz, hepimiz Türkiye’yiz” reklamı, 1743 kişinin katıldığı araştırmada zirvede yer aldı. Bu kampanya yüzde 22,4 gibi yüksek bir oranla “2011’in en iyi reklamı” olmayı başardı. Haberin detayları 15 Mart sayılı Marketing Türkiye dergisinde…
Güncel Haberler