31 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-14 Mart)
Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-14 Mart)

Sena Tufan
14 Mart 2025
2 dk okuma

Communication Partner Haleon’un iletişim ajansı oldu

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-14 Mart)

Sensodyne, Parodontax, Otrivin ve Voltaren gibi markaları bünyesinde bulunduran küresel tüketici sağlığı şirketi Haleon, Türkiye’deki stratejik iletişim çalışmalarını Communication Partner ile yürütecek. Communication Partner, Haleon’a Marka iletişimi, Kurumsal iletişim, Influncer iletişimi alanlarında hizmet verecek.

Zurich Sigorta Grubu, desiBel ile el sıkıştı

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-14 Mart)

Zurich Sigorta Grubu, Türkiye’deki iletişim çalışmaları için desiBel Ajans ile anlaştı. desiBel Ajans, yeni dönemde Zurich Sigorta Grubu Türkiye’ye stratejik iletişim danışmanlığı, lider iletişimi, itibar yönetimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi gibi alanlarda kapsamlı hizmet sunacak.

 Agresif Arılar Reklam Ajansı’na 3 yeni marka

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-14 Mart)

Agresif Arılar Reklam Ajansı, BSYNC ve AlchemLife ile anlaştı. Ajans, işitme cihazlarında hizmet veren Demant’a iletişim çalışmaları alanında hizmet verecek. Gıda takviye markaları BSYNC ve AlchemLife da sosyal medya ve BTL hizmetleri için Agresif Arılar’la anlaştı. Ajans, işitme cihazları markası Demant’ın “Hayat Duyunca Güzel” farkındalık projesinin de iletişim çalışmalarını da yürütecek.

c.paces Group, iletişim çalışmalarını Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-14 Mart)

Yeme içme sektörünün oyunularından c•paces Group, iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti. Brandworks İletişim Danışmanlığı, c•paces Group’un marka bilinirliğini artırmak amacıyla; medya ilişkileri, içerik yönetimi, dijital iletişim stratejileri ve etkinlik yönetimi gibi alanlarda kapsamlı bir iletişim planı oluşturacak.

OBASE, yeni iletişim ajansını seçti

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-14 Mart)

Aristo İletişim, yazılım ve bilgi teknolojisi çözüm sağlayıcısı OBASE’in yeni iletişim ajansı oldu. Ajans, OBASE’in gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.

Agresif Arılar Reklam Ajansı Aristo İletişim Brandworks İletişim Danışmanlığı Communication Partner desiBel Ajans featured
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
3 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
4 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor...
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Haberler
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Nafizcan Önder
2 gün önce
Spotify'dan ücretsiz kullanıcılar için üç yeni özellik
Haberler
Spotify’dan ücretsiz kullanıcılar için üç yeni özellik
Sena Tufan
16 Eylül 2025
İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
Haberler
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
İrem Alimoğlu
4 gün önce
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Haberler
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.