
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (11-17 Temmuz)
Hindistanlı VAV’ın iletişim çalışmaları İnomist’e emanet

COVID-19 aşılarında kullanılan mRNA bazlı formülasyonlar da dahi dahil ileri lipid teknolojilerinde global ölçekte tanınan Hindistan merkezli VAV Yaşam Bilimleri, Türkiye’deki PR çalışmaları için İnomist İletişim Danışmanlığı ile anlaştı. İnomist; VAV’ın medya ilişkilerini yönetecek.
L’Oréal Türkiye ve Humanz arasındaki stratejik iş birliği üç yıl daha devam ediyor

Son üç yıldır L’Oréal markalarının içerik üreticileriyle işbirliği süreçlerini yöneten Humanz, 2025 yılının ilk yarısında tamamlanan konkur süreci sonucunda yeniden L’Oréal Türkiye’nin tercihi oldu. Böylelikle iki marka arasındaki iş birliği üç yıl daha devam edecek. 2025 yılının ilk yarısında yenilenen bu iş birliği, markaların influencer pazarlama stratejilerini güçlendirmeye yönelik bir adım niteliği taşıyor.
NVIDIA’nın, Türkiye’deki iletişim ajansı Sıfır Ping oldu

Teknoloji lideri NVIDIA’ın yeni iletişim ajansı oyun ve teknoloji iletişimi alanında hizmet veren Sıfır Ping oldu. Sıfır Ping, NVIDIA’ın gelecek dönem stratejileri doğrultusunda Türkiye’deki medya ilişkileri, dijital PR, kampanya yönetimi, marka iletişimi ve influencer marketing faaliyetlerini yönetecek.
Geçen haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN!