12 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
YouTube'un yeni reklam politikası kullanıcıları canından bezdirecek | Son 24 saatin gündemi
Haberler

YouTube’un yeni reklam politikası kullanıcıları canından bezdirecek | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
15 Eylül 2022
4 dk okuma

YouTube’un yeni reklam politikası kullanıcıları canından bezdirecek

YouTube yeni reklam politikası

Online video izleme platformu YouTube’un Premium üyeliğe sahip olmayan kullanıcılarına kötü haber geldi. YouTube, Eylül 2022 itibarıyla reklam sayılarını arttırarak 5 reklam oynatma kararı aldı. Sessiz bir şekilde alınan karar uygulanmaya başladı.

Özellikle TV uygulamasında görülen bu reklamlar, Twitter üzerinden kullanıcıların reklamları paylaşmasıyla gündeme geldi. Kısa süre içinde az kullanıcıya sunulmasına rağmen tepki çeken özellikten kurtulmak isteyenler için YouTube’un önerisi premium hesaba geçmek. Türkiye’de YouTube Premium üyeliğine şu an aylık olarak 16.99 TL ödemek gerekiyor.

Sosyal medyada birçok kullanıcının tepkisini çeken bu reklam politikası bazı kesimler tarafından YouTube’un kullanıcıları zorla Premium üyeliğe ittiğine yönelik eleştiriler almaya devam ediyor…

Google yeni emojilerini paylaştı

YouTube'un yeni reklam politikası kullanıcıları canından bezdirecek | Son 24 saatin gündemi
YouTube'un yeni reklam politikası kullanıcıları canından bezdirecek | Son 24 saatin gündemi

Mesajlaşırken pek çok duygumuzu emojilerle yansıtıyoruz. Hatta birçok mesaj sadece emojiyle atılıyor bile olabilir…

Buradan hareketle Google, Android kullanıcılarının ruh hallerini ve ifadelerini daha net yansıtmasını sağlamak için emoji seçeneklerini genişletiyor. Yeni tasarlanan Unicode 15.0 emojileri, animasyon ve farklı renk opsiyonlarıyla geliyor. Yeni emojilerin önümüzdeki haftalarda tüm Android cihazlara, tabletlere ve akıllı saatlere tanımlanması bekleniyor.

Apple, bir gecede 154 milyar dolar değer kaybetti

YouTube'un yeni reklam politikası kullanıcıları canından bezdirecek | Son 24 saatin gündemi

Günlerdir piyasaya sürdüğü yeni ürünler ve yaptığı zamlarla konuşulan Apple, farklı bir konuyla daha gündeme geldi. Teknoloji devinin hisse senetleri beklenmedik bir şekilde düşmeye başladı ve Apple, bir gece 154 milyar dolar değer kaybetti.

Apple’ın hisse senedi düşüşü, piyasa değerini de doğal olarak etkiledi. Böylece piyasa değeri 2,63 trilyon dolardan 2,47 trilyon dolara geriledi. Bloomberg, bu bir günlük düşüşün, şirket için şimdiye kadarki altıncı en büyük düşüş olduğunu bildirdi. Öte yandan Meta’nın Şubat ayındaki 251 milyar dolarlık yok oluşu sıralamanın zirvesinde yer alırken, bunu Nisan ayında Amazon’un 206 milyar dolarlık çöküşü izliyor. Apple’ın geçmişteki düşüşleri üçüncü ve beşinci sırayı alıyor, Microsoft’un pandemi sırasında yaşanan 178 milyar dolarlık düşüşü ise dördüncü sırayı alıyor.

Kaynak: Markets Insider

Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?

C Level Club: Yeni e-ticaret kanunu pazarlama sektörünü nasıl etkileyecek?

Marketing Türkiye tarafından C suite yöneticilerin bilgilendirme ve networking platformu olarak tasarlanan C Level Club son buluşmasında yeni e-ticaret yasasının pazarlama ve reklam sektörüne etkilerini değerlendirmek üzere sektör paydaşlarını bir araya getirdi.

Elektronik ticaretin düzenlenmesi hakkında kanunda değişiklik yapılmasına dair 7 Temmuz’da Resmi Gazete’de yayınlanan ve bazı hükümleri 2023’te yürürlüğe girecek kanunun pazarlama ve reklam sektörüne etkilerinin değerlendirildiği toplantının moderatörlüğünü Deloitte Türkiye Danışmanlık Lideri Hakan Göl gerçekleştirdi.

Marketing Türkiye C Level Club’ın katılımcıları…

  • DPİP Başkan Yardımcısı, MMA Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Didem Namver  
  • IAB Yönetim Kurulu Başkanı Ayşen Akalın             
  • Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Cüneyt Devrim          
  • ETİD Genel Sekreteri Ömer GÜRKAN
  • INFLOW Network Kurucu Ortağı/GAIA CEO’su Afşın Avcı                                           
  • DPİP Danışma Kurulu Üyesi, MMA Türkiye Hukuk Yürütme Kurulu Başkanı ve Genel Sekreteri Özlem Baysal Sezgin
  • Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen
  • Deloitte Danışmanlık Müdürü Metin Deniz Kavas
  • ETİD Eğitim Sorumlusu Sercan Çalbak

Yeni e-ticaret kanunun tüm yönleriyle ele alındığı buluşmanın çıktıları Marketing Türkiye Ekim sayısında kapsamlı bir dosyayla sektörle buluşacak…

Gerety Awards, yılın enlerini seçti

YouTube'un yeni reklam politikası kullanıcıları canından bezdirecek | Son 24 saatin gündemi

Gerety Awards 2022’de jürinin değerlendirmelerinin ardından 5 Grand Prix, 34 Altın, 58 Gümüş, 77 Bronz ödül sahibini bulurken 139 proje kısa listede yer aldı. Kazanan projelerin ardından yılın enleri de belli oldu ve Gerety Awards; 2022’nin ajans, bağımsız ajans ve network ajansını açıkladı.

72andSunny, National Football League, Call of Duty, The Flow Initiative, Adobe ve Tinder ile yaptıkları çalışmalarla 2 altın, 2 gümüş 4 Bronz ve 6 kısa liste adaylığı toplayarak en çok ödül alan ajans oldu.

Yılın Network’ü, kısa listeden Grand Prix’e kadar en çok puanı alan McCann Worldgroup ajansının oldu.

The Wish for Penny, için 2 Altın ve bir Gümüş, Newtown Action Alliance ile #NotComingHome için bir Bronz, MINImalism, MINI ve Xbox Equality Controller için bir kısa liste Serviceplan Almanya‘ya Yılın Bağımsız Ajansı unvanını kazandırdı.

Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)

1Ermenistan
2#YüzyılınKonutProjesi
3Milli Eğitim Bakanı
4Vahdettin
5#ogretmenlerdersverir
6Armenia
7Kaan Boşnak
8Belhanda
9Tevfik Göksu
10#Azerbaycan

Dünün en çok arananları neler oldu? (Google Trends)

1Azerbaycan
2Azerbaycan-Ermenistan Son dakika
3Ersin Destanoğlu
4Beşiktaş maçı
5Beşiktaş
6Liverpool – Ajax
7Liverpool Ajax
8Krep tarifi
9TDK Sözlük
10İsmail Hacıoğlu
featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
4 Uber, Trendyol GO'yu satın aldı
Uber, Trendyol GO’yu satın aldı
5 Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Güncel Haberler
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
İletişim sektörü, Kocaeli'de öğrencilerle bir araya gelecek!
İletişim sektörü, Kocaeli’de öğrencilerle bir araya gelecek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Haberler
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Monoton hayatların yorgun kahramanları: Beyaz yakalılar
Haberler
Monoton hayatların yorgun kahramanları: Beyaz yakalılar
Sena Tufan
26 Mart 2025
Ramazan alışverişini cebimizdeki marketten yapıyoruz!
Haberler
Ramazan alışverişini cebimizdeki marketten yapıyoruz!
Marketing Türkiye
11 Mart 2025
Starbucks'tan çocuklara özel kafe!
Haberler
Starbucks’tan çocuklara özel kafe!
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.