9 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
TikTok artık yeni YouTube | Son 24 saatin gündemi
Haberler

TikTok artık yeni YouTube | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
25 Ocak 2024
3 dk okuma
TikTok artık yeni YouTube | Son 24 saatin gündemi

Kısa video formatıyla sosyal medyada bir devrim yaratan TikTok, video süresini daha da uzatmaya hazırlanıyor. TikTok, ilk çıkış yaptığında 15 saniyelik videolarıyla popüler olmuştu. Ancak zamanla video süresini 1 dakikaya, sonra 3 dakikaya ve nihayetinde de 10 dakikaya çıkardı.

Sosyal medya platformları hakkındaki paylaşımlarıyla tanınan Matt Navarra’nın Threads hesabından yaptığı paylaşıma göre, TikTok, video süresini 30 dakikaya çıkaracak. Bu değişiklik, TikTok’un video süresini 2022’de 3 dakikadan 10 dakikaya çıkarmasından sonra gelen ikinci önemli değişiklik olacak.
Aslında firma 2023’te ücret ödeyerek izlenebilen 20 dakikalık videolara izin vermeye başlamıştı. Ancak bu özellik, seçili içerik üreticilerine özel olarak sunulmuştu.

TikTok’un video süresini 30 dakikaya çıkarması, platformun daha uzun formatlı içeriklere odaklanmak istediğini gösteriyor. Bu değişiklik, TikTok’un kullanıcıları için daha fazla içerik seçeneği sunmasını ve içerik üreticilerinin daha yaratıcı içerikler üretmesini sağlayabilir.

Reklamlı abonelik planının başarısı Netflix’i yeni kararlara itiyor…

TikTok artık yeni YouTube | Son 24 saatin gündemi

Netflix reklamlı abonelik paketini yaygınlaştırdıkça Basic planı gözden çıkarmaya başladı. Son yapılan açıklamaya göre ise yakında tamamen kaldırılacak….

Netflix, geçen yıl Kanada’da Basic planı yeni aboneliklere kapatmıştı ve daha sonra bu değişikliği ABD ve İngiltere’de de gerçekleştirdi.

Netflix’in Basic planın geleceğine yönelik yaptığı açıklama şöyle; “Dördüncü çeyrekte, tıpkı bir önceki çeyrek gibi, reklamlı plan üye sayımız bir önceki çeyreğe göre yüzde 70’in üzerinde artış gösterdi. Bu artışa, sunduğumuz hizmetin iyileştirilmesi (örneğin, indirmeler) ve reklamlı pazarlardaki yeni ve eski üyeler için Basic planının kademeli olarak kaldırılması destek verdi. Reklamlı plan artık reklamlı pazarlardaki tüm Netflix kayıtlarının yüzde 40’ını oluşturuyor ve şirket, Kanada ve İngiltere’den başlayarak bazı reklamlı ülkelerde Basic planını tamamen kaldırmayı hedefliyor.”

X’e şifresiz giriş dönemi başlıyor!

X, iOS kullanıcıları için şifresiz oturum açma özelliğini sunmaya başladı. Bu özellik, kullanıcıların X hesaplarına şifre girmeden giriş yapmalarına olanak tanıyacak.

Passkey adı verilen bu özellik, Face ID, Touch ID veya cihaz parolası gibi biyometrik kimlik doğrulamasına dayanıyor. İlk kurulum sırasında, X hesabınıza ve cihazınıza eşlenmiş bir kriptografik anahtar oluşturulacak. Bu anahtar, cihazınızda depolanacak ve X’in sunucularında tutulacak.

Oturum açmak için, kullanıcılar iPhone veya iPad’lerinde Face ID veya Touch ID’yi kullanabilecekler. Cihaz, X’in sunucularından anahtarı doğrulayacak ve kullanıcının hesabına erişmesine izin verecek.

Today we’re excited to launch Passkeys as a login option for our US-based users on iOS!

A passkey is a new, easy to use, and secure way to log in to your account – all from your device. Passkeys are more secure than traditional passwords since they’re individually generated by…

— Safety (@Safety) January 23, 2024

Passkey özelliği şu anda ABD’deki X kullanıcıları için mevcut. Şirket, özelliğin Android, web ve masaüstü uygulamalarına da ekleneceğini duyurdu. Bu desteğin diğer bölgelerde ne zaman sunulacağı ise belirsizliğini koruyor.

Brandverse Awards başvuruları 1 Şubat’ta başlıyor!

TikTok artık yeni YouTube | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards 2024 başvuru dönemi için geri sayım başladı. Reklam ve pazarlama iletişimi alanındaki en başarılı çalışmaların ödüllendirileceği Brandverse Awards için erken başvurular 1 Şubat’ta başlıyor!

Katılımcılar bu yıl 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 döneminde ürettikleri çalışmalarla Brandverse Awards’un ana bölümleri olan Sosyal Medya ve Dijital, Medya, Film, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Deneyim Tasarımı, Strateji ve Craft altındaki kapsamlı kategorilerde rekabet edecek. Brandverse Awards 2024 ile ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

FOX TV’nin ismi ve logosu değişti

Fox TV

RTÜK, FOX TV’nin isim ve logo değişikliğine gitmek istediğini ve bu isteğin onaylandığını duyurdu. Bundan böyle FOX TV’nin adı Now TV olacak…

Söz konusu değişikliğin ardında Disney Grubu’nun FOX TV’yi satın alırken isim hakkını da satın alması ve bu hakkın kullanım süresinin sona ermesi yatıyor.

Gelişme RTÜK Üyesi İlhan Taşcı tarafından X hesabı üzerinden yayınlandı. Ancak yeni logoya dair henüz bir paylaşım gelmedi…

featured
1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
4 Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Bu dikenli laleler kazanmayı bilen bir takım için tasarlandı: Oranje Fatalis
Bu dikenli laleler kazanmayı bilen bir takım için tasarlandı: Oranje Fatalis
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Cappy balonları Nişantaşı'nı ele geçirdi!
Cappy balonları Nişantaşı’nı ele geçirdi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
Haberler
Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Sena Tufan
9 Mayıs 2025
Çalışanlar artık geleneksel hediyeler istemiyor!
Haberler
Çalışanlar artık geleneksel hediyeler istemiyor!
Nafizcan Önder
25 Mayıs 2025
Koşunun ritmiyle yükselen marka: HeartBeat
Haberler
Koşunun ritmiyle yükselen marka: HeartBeat
Advertorial
16 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.