5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
GittiGidiyor reklam verimliliğini yüzde 30 arttırdı
Haberler

GittiGidiyor reklam verimliliğini yüzde 30 arttırdı

Marketing Türkiye
20 Haziran 2018
1 dk okuma

Satışları büyütmeyi ve reklam harcamalarından elde edilen geliri yükseltmeyi hedefleyen GittiGidiyor, Facebook’un değer optimizasyon hedeflemesiyle reklam verimliliğini yüzde 30 artırma başarısını gösterdi.

2001 yılında kurulan Türkiye’nin ilk online pazaryeri GittiGidiyor, elektronikten giyime, dekorasyondan kozmetiğe kadar pek çok kategoride kullanıcılara geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Global e-ticaret devi eBay’in çatısı altında faaliyet gösteren GittiGidiyor’un 22 milyon kayıtlı kullanıcısı bulunuyor. Saniyede bir ürün satışı gerçekleşen platform, ayda ortalama 83 milyon ziyaret alıyor.

GittiGidiyor’un performans pazarlama ajansı Metrics34, kampanya performansını test etmek ve değerlendirmek için bahar aylarında iki farklı kampanya oluşturdu. 9 Nisan-18 Nisan 2018 tarihleri arasında yürütülen iki kampanyada Dinamik Reklamlar kullandı.  Kampanya kapsamında sepetlerine ürün ekleyen ancak satın alma işlemini gerçekleştirmeyenler hedeflendi. Reklam optimizasyonunda birinin “değer”i, diğerinin ise “dönüşüm”ü hedeflemesi hariç, reklamlar birebir aynıydı.

Kampanyaların ek etkisini ölçmek için Çok Hücreli Dönüşüm Yükselişi Çalışması’nı kullanan GittiGidiyor, kampanya sonuçlarını hem birbirleriyle hem de kontrol gruplarıyla karşılaştırdı.

Sonuçlar, değer optimizasyonu hedeflemesinin etkinliğini ve başarısını gösterdi. Dönüşüm optimizasyonuna oranla hem satışlarda hem de reklam harcamalarından elde edilen gelirde artış sağlandı. GittiGidiyor’un değer optimizasyonunu kullanması, platform üzerinden yaptığı alışverişe daha yüksek bütçe ayırma eğilimi olan kullanıcılara ulaşılmasına yardımcı oldu.

Bu kampanyalar sonucunda;

  •     Dönüşüm optimizasyonuna oranla yüzde 30 daha yüksek reklam harcaması getirisi ve
  •     Ek gelir oranında 32 kat artış başarısı elde edildi.
1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 Erişilebilirlik
Müşterilerle bağlantı kurmanın anahtarı: Erişilebilirlik
3 Şirketlerin yüzde 83'ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
Özel şirketlerin yüzde 83’ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
4 Denizbank'ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
Denizbank’ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
5 Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
e-ticaret
E-ticaretteki büyüme yüzde 68’e ulaştı
hbo max
İddia resmileşti: HBO Max’in Türkiye serüveni başlamadan bitti
şeker
İngiltere’de şeker gibi vergi kaçakçılığı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Eczacıbaşı Holding çalışanlarından haber alınamıyor
Haberler
Eczacıbaşı Holding çalışanlarından haber alınamıyor
Seda Başpınar
4 hafta önce
20. Altın Pusula Ödülleri
Haberler
20. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu
Gizem Yıldız
4 gün önce
influencer
Haberler
İhracatın anahtarı influencer’larda!
Seda Başpınar
1 hafta önce
Tüketici metaverse'e hazır mı?
Haberler
Tüketici metaverse’e hazır mı?
Berçem Sultan Kaya
14 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.