Gillette’in reklam konkurunda son dönemeç!
Gillette Wieden + Kennedy and Publicis ile ilişkisini kestikten sonra açmış olduğu reklam konkurunda ajans sayısını üçe düşürdü. Markanın Kuzey Amerika’daki reklam çalışmalarını yürütmeye aday ajanslar arasında Saatchi & Saatchi, Grey ve BBDO bulunuyor. Bir kaynağa göre konkurun son sürecinde marka, ajansları ek toplantılarla daha fazla test etmek istiyor. Geçtiğimiz Eylül ayında açılan konkur Gillette’in portföyündeki tıraş kremi, aftershave, deodorant gibi erkek bakım ürünlerini içeriyor. Nielsen verilerine göre marka 2011 yılı içerisinde 125 milyon dolarlık bir medya harcaması gerçekleştirmişti. Bu rakam çalışmaları Proximity tarafından yürütülen online reklam harcamalarını kapsamıyor.
Kaynak: Adweek
Güncel Haberler