Feveran İletişim’e yeni markalar
Yeni nesil iletişim ajansı Feveran İletişim, iş ortaklarına üç yeni marka ekledi. Ajans yeni dönemde dünyanın en yaygın dil okulu “Berlitz”, Türkiye’nin ilk ve tek tüketici teşvik ajansı “BA Life Marketing” ve giderek artan obezite hastalığına kesin çözüm sunan “İstanbul Obezite Cerrahisi” ile anlaştı.
Ulusal ve uluslararası markalara kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi, medya ilişkileri, içerik geliştirmenin yanı sıra dijital iletişim, etkinlik ve sponsorluk yönetimi, tasarım hizmetlerini de içeren 360 derece entegre iletişim hizmeti sunan Feveran İletişim üç yeni marka ile anlaştı.
Dünyada dil eğitiminde lider olan Berlitz’e iletişim danışmanlığı hizmeti vermeye başlayan Feveran İletişim, Türkiye pazarına giriş yapan markanın açılış organizasyonunu da üstlendi. Tüketici teşvik kampanyalarında Türkiye’de ilk ve tek olan ve bugüne kadar 88 marka için 200’ün üzerinde proje geliştiren BA Life Marketing de, yeni dönemde iletişim çalışmalarını Feveran İletişimi ile yürütecek. Son zamanlarda artan obezite hastalığına karşı harekete geçen ve obeziteye kalıcı çözüm sağlayan İstanbul Obezite Cerrahisi de Feveran İletişim’i tercih eden markalar arasında yer alıyor.