16 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Festivalin parodi reklamı davalık oldu
Haberler

Festivalin parodi reklamı davalık oldu

Marketing Türkiye
17 Eylül 2015
1 dk okuma

The Scorch Trials filminin başrol oyuncularıyla ABD merkezli fast food restoranı Quiznos bir araya gelerek Toasty.tv üzerinden bir parodi video yayınladı. Hazırlanan parodi film The Maze Runner 18 Eylül’de vizyona giriyor.  Burning Man festivalinde geçen reklam filmi belirli klişeleri içererek komedi unsurunu yansıtıyor.

Reklam filmi genç nesillerin festival boyunca savunduğu ve reddettiği şeyleri festival sonunda dev alevlerle yakarak zarar vermesine değiniyor. Buna karşılık Burning Man organizatörleri yayınlanan parodi filmin etkinliği iki yüzlü gösterdiğini düşünerek tepki gösterdi. 

Burning Man adına açıklama yapan Jim Graham, festivalin herhangi bir marka tarafından metalaştırılmamasının Burning Man festivalinin 10 temel kuralı arasında yer aldığını açıkladı. Her yıl etkinlik sonrası yapılan ürün yerleştirmelerine ve marka çalışmalarına yasal yollarla çözüm getirdiklerinin altını çizdi.

1 "Deterjan Pazarı" saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
“Deterjan Pazarı” saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
2 İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google'da öne mi çıktılar?
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google’da öne mi çıktılar?
3 L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
4 WhatsApp 3 yeni güncelleme
WhatsApp’ta artık gruptan sessizce ayrılmak da çevrimdışı takılmak da mümkün!
5 Golden Drum'da son başvuru tarihi 15 Ağustos...
Golden Drum’da son başvuru tarihi 15 Ağustos…
Güncel Haberler
Temmuz ayının etkileşim şampiyonu hangi markalar oldu?
Temmuz ayının erişim şampiyonu hangi markalar oldu?
Türkiye'nin yeni imajı: Turkish Hairlines...
Türkiye’nin yeni imajı: Turkish Hairlines…
XCO’22: Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş
XCO’22: Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

insan
Haberler
Büyük kentlerde yaşamak insani duyguları köreltiyor mu?
Seda Başpınar
2 hafta önce
müşteri
Haberler
Seçeneği artan müşteri sepeti daha çok dolduruyor
Seda Başpınar
6 Temmuz 2022
Mazot fiyatları otobüs biletlerinde "rezervasyon" dönemini bitirdi!
Haberler
Mazot fiyatları otobüs biletlerinde “rezervasyon” dönemini bitirdi!
Nafizcan Önder
15 Haziran 2022
apple
Haberler
Apple’dan beklenmeyen geri adım: Komisyon dengeleri değişiyor
Seda Başpınar
1 Temmuz 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.