Facebook’a reklam verenlere yeni hizmet!
Facebook, reklam verenlere daha iyi hizmet sunmak için Kaliforniya merkezli pazarlamacılara reklam yayınlarının performansını ölçebilecekleri yeni bir erişim sunacak.
Araçlar, reklam verenlerin oluşturdukları bir kampanya sırasında farklı reklam seçeneklerini gözlem altında tutarak hangilerinin başarı sağladığını görmelerine yardımcı olacak. Böylece reklam verenler birden fazla test ve kontrol gruplarını karşılaştırma seçeneğine kavuşacak.
Geride bıraktığımız sekiz aylık süreçte yaklaşık olarak 200 şirketin reklam ölçümlemesi için Conversion Lift kullandığı ifade ediliyor. Güncellenmiş araç, kullanıcıların aynı hedefe yönelik birden fazla reklam seçeneğini karşılaştırarak hangi yaklaşımın daha verimli olduğunu keşfedebilmelerini sağlayacak.
Kaynak: Chip Online