19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Erkekler kendi fotoğrafını kadınlardan daha çok çekiyor

Marketing Türkiye
25 Aralık 2013
1 dk okuma

Samsung Electronics’in, İngiltere’de gerçekleştirdiği araştırmaya göre; kullanıcıların üçte birinden fazlası “mükemmel fotoğraf karesi”ni yakalamak için hayatlarının çok önemli bir anını kaçırıyor. Samsung’un İngiltere’de gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçları, kullanıcıların fotoğraf ve fotoğraf paylaşım trendlerine yönelik önemli ipuçları sunuyor. Erkeklerin yüzde 45’i çektikleri fotoğrafı anında paylaşırken, kadınlarda ise bu oran yüzde 57. Kendi fotoğrafını çeken erkeklerin sayısı, kadınların neredeyse iki katı.
Araştırmaya katılanların yüzde 41’i havalı ve sosyal etkinliklere katıldıklarını arkadaşlarına ve ailelerine anlatmaktan hoşlandığını söylerken, yüzde 19’u da paylaştıkları içeriğin “beğenilmesi”, “paylaşılması” ya da “retweet edilmesi” gibi sosyal etki yaratması halinde bundan hoşlandıklarını kabul ediyor. Ankete katılanların yüzde 13’ünün kendilerinin iyi göründüğünü düşündükleri fotoğrafları paylaşmaktan hoşlandıklarını söylemeleri şaşırtıcı değil. Erkeklerin yüzde 17’si bunu yaptığını kabul ederken, kadınlarda bu oran yüzde 10.
En çok içerik paylaşmak için akıllı telefonlar kullanılıyor
Araştırmaya katılanların yalnızca yüzde 26’sı cihazlarını sadece arkadaş ve ailelerini aramak için kullandıklarını kabul ediyor. Katılımcıların yüzde 52’si arkadaş ve aileleriyle içerik paylaşmak için akıllı telefonlarından çektikleri fotoğrafları anında sosyal medya profillerine yüklediklerini ifade ediyor. Bu eğilim, kadınlarda daha yaygın. Kadınların yüzde 57’si çektikleri fotoğrafı anında paylaştıklarını söylerken, erkeklerde bu oran yüzde 45.
Tüketicilerin akıllı telefonlarında görmekten hoşlandıkları özellikler arasında zoom özelliğine sahip objektif (yüzde 55) ve amacı ne olursa olsun mükemmel bir fotoğraf çekmelerine yardımcı olan farklı kamera modları (yüzde 33) yer alıyor. Katılımcıların üçte birinden fazlası (yüzde 35), mükemmel bir kare yakalama telaşıyla hayatlarındaki çok önemli bir anı kaçırıyor.

1 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
2 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
3 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
4 Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
5 Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Güncel Haberler
Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Whiskas "kedi düşmanlarını" arıyor!
Haberler
Whiskas “kedi düşmanlarını” arıyor!
Sena Tufan
17 Mart 2025
Mark Zuckerberg tekelleşme davasında hakim karşısına çıktı
Haberler
Mark Zuckerberg tekelleşme davasında hakim karşısına çıktı
Sena Tufan
15 Nisan 2025
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
Haberler
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
Nafizcan Önder
5 gün önce
Brandverse Awards 2025 finalistleri belli oldu!
Haberler
Brandverse Awards 2025 finalistleri belli oldu!
Sena Tufan
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.