17 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
Haberler

Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül!

Sena Tufan
58 dakika önce
3 dk okuma

Türkiye temsilciğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Epica Awards 2025’te dünyanın dört bir yanındaki işlerle yapılan başvurular incelendi ve 16 Aralık Salı günü düzenlenen çevrim içi törende kazananlar açıklandı. Epica Awards’tan Türkiye ise bu yıl 2 Bronz ödülle geri döndü.

1987 yılından bu yana reklam ve iletişim sektörünü takip eden gazetecilerin oylarıyla değerlendirilen tek küresel yaratıcılık ödülü Epica Awards’ta yaratıcı işler ödülleriyle buluştu. Bu yıl jüri, iki kategoride birden iki Grand Prix ödül vererek dikkat çeken bir karar aldı. Film ve Sosyal Sorumluluk kategorilerindeki Grand Prix’ler, yıl boyunca yarışmaya gelen işlerin kalitesini de gösterdi.

Türkiye’den Pladis ve Akbank ödüle uzandı

Türkiye’den Pladis ve Akbank, Bronz ödül alırken 4 kategoride 3 iş de kısa listeye kaldı.

Medina Turgul DDB tarafından Ülker için hazırlanan “İlk Maçım” adlı kampanya; Confectionery & Snacks kategorisinde Türkiye’ye Bronz ödülü getirdi.

Zon Project Management‘ın ise Akbank için hazırladığı “Dönüşümde Gelecek Var” kampanyası, Public Interest – Environment kategorisinde Bronz ile ödüllendirildi.

Kısa listeye kalan işler ise şöyle oldu:

GS Para-Writers of Future

  • Kategori: Financial Services
  • Ajans: FCBARTGROUP
  • Reklamveren: QNB

Dönüşümde Gelecek Var

  • Kategori: Public Interest-Humanitarian Aid
  • Ajans: Zon Project Management
  • Reklamveren: Akbank

İlk Maçım

  • Kategori: Corporate Image
  • Ajans: Medina Turgul DDB
  • Reklamveren: Pladis

İlk maçım

  • Kategori: Sports-related Advertising
  • Ajans: Medina Turgul DDB
  • Reklamveren: Pladis

Epica Awards Grand Prix kazananları

Film:

  • Kampanya: “No Project Without Drama”
  • Ajans: HeimatTBWA\Berlin
  • Reklamveren: Hornbach (Almanya)

  • Kampanya: “We Need to Talk About Eli”
  • Ajans: Morgenstern
  • Reklamveren: Maxbo (Norveç)

Responsibility (Sosyal Sorumluluk)

  • Kampanya: “AXA – 3 Words”
  • Ajans: Publicis Conseil
  • Reklamveren: AXA (Fransa)

  • Kampanya: “Miniatur Warmland”
  • Ajans: Grabarz & Partner
  • Reklamveren: Deutsche Telekom (Almanya)

Innovation (İnovasyon):

  • Kampanya: “Night Fishing”
  • Ajans: INNOCEAN
  • Reklamveren: IONIQ (Güney Kore)

PR:

  • Kampanya: “The Final Copy of Ilon Specht”
  • Ajans: McCann Paris
  • Reklamveren: L’Oréal Paris (Fransa)

Digital:

  • Kampanya: “Camdom: The First Digital Condom”,
  • Ajans: INNOCEAN
  • Reklamveren: Billy Boy (Almanya)

Print (Basın):

Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
  • Kampanya: “IKEA – Made For Life”
  • Ajans: TRY
  • Reklamveren: IKEA (Norveç)

Network of The Year (Yılın Ajans Ağı): Publicis
Agency of The Year (Yılın Ajansı): TRY (Norveç)
Independent Agency of The Year (Yılın Bağımsız Ajansı):
TRY (Norveç)

Yusuf Dikeç sürprizi

Epica Awards 2025’te Yusuf Dikeç’in başrolünde yer aldığı “The Truth About Yusuf Dikeç” adlı kampanya da ödülle taçlandırıldı. Melic ajansı tarafından SkyShowtime için hazırlanan ve The Day of the Jackal yapımıyla bağlantılı olan çalışma, Celebrity-Driven Campaigns kategorisinde Bronz ödüle layık görüldü.

Güney Kore’den Epica tarihinde bir ilk

İnovasyon Grand Prix’si, Hyundai IONIQ otomobilinin kameralarıyla tamamen çekilen “Night Fishing” filmiyle INNOCEAN’a gitti. Bu ödül, aynı zamanda Güney Kore’nin Epica Awards tarihinde kazandığı ilk Grand Prix oldu.

Bazı kategorilerde Grand Prix verilmedi

Bu yıl Design ve Media kategorilerinde Grand Prix verilmedi. Jüri, bu alanlardaki adayların birbirine çok yakın nitelikte olduğunu ve tek bir işi öne çıkarmanın doğru olmayacağını belirtti.

Rekor başvuru Kanada’da

Bu yıl en fazla başvuru Kanada’dan geldi (138). Kanada’yı Almanya (120) ve Fransa (101) izledi. Ödül sıralamasında ise Kanada; 1 Altın, 17 Gümüş ve 33 Bronz olmak üzere toplam 51 ödülle ilk sırada yer aldı. Almanya; 3 Grand Prix, 10 Altın, 18 Gümüş ve 11 Bronz ile toplam 42 ödül kazanırken; Fransa, 2 Grand Prix, 15 Altın, 13 Gümüş ve 11 Bronz ile öne çıktı.

Kazananların tamamını incelemek için BURAYA tıklayın.

LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!

Epica Awards featured
1 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
2 Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
3 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
4 Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
5 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Güncel Haberler
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül!
Türkiye'de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Türkiye’de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Haberler
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Nafizcan Önder
10 Kasım 2025
İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım'da sona erecek! 
Haberler
İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım’da sona erecek! 
Sena Tufan
5 Kasım 2025
2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
Haberler
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
İrem Alimoğlu
4 gün önce
Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Haberler
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
Nafizcan Önder
9 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.