19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pazarlamanın gündemini Marketing Türkiye Insight Report'tan takip edin...
Haberler

Pazarlamanın gündemini Marketing Türkiye Insight Report’tan takip edin…

Marketing Türkiye
3 hafta önce
1 dk okuma

Her Çarşamba Marketing Türkiye’nin LinkedIn hesabından yayınlanan haber bülteni “Marketing Türkiye Insight Repost” bu hafta da en etkili influencer’lardan yeni sosyal medya çılgınlığı “matcha” akımına, reklam sektöründe yapay zeka destekli “intihal” tartışmalarından en son gelişmelere kadar dolu ve özgün içerikleriyle gündem yaratıyor…

Pazarlama dünyasının öne çıkan gelişmelerini, kapsamlı dosya haberleri ve özel araştırmalar eşliğinde sunan Marketing Türkiye Insight Report, LinkedIn üzerinden her çarşamba okuyucularla buluşuyor.

261 bini aşkın takipçiye sahip Marketing Türkiye LinkedIn hesabı üzerinden paylaşılan bülten, 86 binden fazla abonesiyle sektörde güçlü bir etki alanına sahip. Bülten; her hafta ilk kez yayınlanan araştırmalar, içgörüler ve kampanyalarla karar vericilere yol gösteriyor.

Marketing Türkiye Insight Report; ajanslardan markalara, medyadan teknolojiye kadar uzanan geniş bir perspektifle pazarlama dünyasının nabzını tutuyor.

Bu hafta Marketing Türkiye Insight Repost‘ta neler var?

  • Artık influencer’lar sadece bir içerik üreticisi değil markaların stratejik pazarlama ortağı konumunda… Marketing Türkiye ve CreatorDen iş birliğiyle hayata geçen Influencer Rating Report, her ay TikTok ve Instagram’da en yüksek etkileşim alan isimleri listeleyerek dijital dünyanın nabzını tutacak. İlk rapor 30 Nisan tarihli bültende pazarlama dünyasıyla buluştu…
  • Bu sıralar internetin yıldızı parlayan içeriği Matcha’nın hızlı yükselişi, satışları zirveye ulaştırırken ürünün arzı talebe yetişmez oldu. Lezzetinden çok “iyi yaşam” algısıyla özdeşleşen bu trend, sosyal medya sayesinde sadece damaklara değil, günlük alışkanlıklara da yön veriyor. Peki ne oldu da bir anda her yerde matcha görür olduk? Yanıt Marketing Türkiye Insight Repost‘ta…
  • Yapay zeka içerikleri sektör için büyük fırsatlar sunsa da telif hakları ve etik sorular gündemde. Son tartışmalar, yapay zeka destekli “intihal” vakalarının da artacağı sinyalini veriyor. Peki, hem ajanların hakkını koruması hem de markaların “intihal” içerikli projelerden kurtulması için ne yapması gerekiyor? Uzmanlar Marketing Türkiye Insight Repost için yorumladı…

Her çarşamba özgün içeriklerle yayımlanan bülteni kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!

LinkedIn’de Abone Olun

featured Marketing Türkiye Insight Report
1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
3 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
4 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
5 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube Rating Report sonuçları açıklandı: Mart ayında haberin merkezi "YouTube" oldu!
Haberler
YouTube Rating Report sonuçları açıklandı: Mart ayında haberin merkezi “YouTube” oldu!
Nafizcan Önder
10 Nisan 2025
Turgutlu Belediyesi Kadın Basketbol Takımı'ndan mesaj var: "Nasıl doğduğu değil, niye yaşayamadığı!"
Haberler
Turgutlu Belediyesi Kadın Basketbol Takımı’ndan mesaj var: “Nasıl doğduğu değil, niye yaşayamadığı!”
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Mutfaktaki dönüşümün adı: Dondurulmuş gıda
Haberler
Mutfaktaki dönüşümün adı: Dondurulmuş gıda
Marketing Türkiye
4 hafta önce
KİP, 8 Mart'ta kadınların ilhamını vitrinlere taşıyor!
Haberler
KİP, 8 Mart’ta kadınların ilhamını vitrinlere taşıyor!
Advertorial
7 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.