Emakina, ikisi kategorinin en iyisi olmak üzere 13 Horizon Interactive Awards kazandı
İnteraktif ve yaratıcı medya sektörlerinin prestijli yarışmalarından biri olan Horizon Interactive Awards’da Emakina, 13 ödülle döndü. Olimpik Marsilya futbol takımı web sitesi ve SBAB bankası için hazırlanan video kampanyası, kategorilerinin en iyileri olarak “Best in Category” ödülüne layık görüldü. Bardahl, Courir, Courrèges, Dugas ve World Press Photo için gerçekleştirilen web, video ve E-ticaret projeleri ise “Gold” ödülü kazandı.
Multi medya, grafik tasarım, reklamcılık ve pazarlama dünyasının önde gelen isimleri, Geleneksel Horizon Interactive Ödülleri kapsamında her yıl dünyanın dört bir yanından aday gösterilen ajansların 800’den fazla işini değerlendiriyor. Tasarım mükemmelliği, yaratıcılık, teknolojik inovasyon, uygunluk ve verimlilik odaklı yapılan değerlendirme sonucunda ajansları ödüllendiriyor. Emakina, birçok farklı pazarda hayata geçirdiği projeleri ile birden fazla kategoride onurlandırıldı.
OM ve SBAB: “Best in Category’nin iki kazananı
İlk büyük Horizon ödülü Olympique de Marseille futbol takımı web sitesinin oldu. Sürükleyici tasarımı ve zengin kullanıcı deneyimi ile jürinin övgüsünü kazanan web sitesi, kulüp haberleri ve oyuncu bilgilerini paylaşıyor Ayrıca kulübün tarihi, fan kulüpleri ve vakfı da içinde barındırıyor. Emakina diğer en büyük Horizon ödülünü “En İyi Viral Video” dalında İsveç Bankası SBAB işi ile kazandı.
Excellence in Advocacy and News
“World Press Photo, dünyayı önemli hikayelere bağlar.” Emakina dünyanın en saygın bağımsız kurumları arasında yer alan vakfın yeni web sitesini bu vizyon ve söylemi merkeze alarak kurguladı. Web sitesi yarışmadan, biri “Advocacy” kategorisinde, ikincisi “Website news” kategorisinde olmak üzere iki altın ödülle döndü. Proje basın fotoğrafçılığını ve hikaye anlatımını dönüştüren medya, teknoloji ve dünyamızdaki değişimleri ve gelişmeleri kucaklıyor.
Dört e-ticaret sitesi ve birden fazla kategoride kazanılan ödüller
Courrèges, altını en son teknoloji ürünü mükemmel alışveriş deneyimi kurgusuyla aldı. Yeni platform tasarımcının evrenine götürüyor ve bu evrende kullanıcılara aynı zamanda kolay çevrimiçi hizmet ve hesap yönetimi sunuyor. Proje ayrıca “Short Film” ve “Portfolio” dallarında da iki altın ödül ve “Promotional Video” kategorisinde gümüş ödül aldı. Emakina e-ticaret kategorisinde bir diğer altına Courir ile ulaştı. Dugas, Emakina’ya üçüncü altınını kazandıran e-ticaret projesi oldu. Dugas projesi “Yiyecek ve içecek web sitesi” kategorisinin sahibi oldu. Motor yağları uzmanı Bardahl, özenle tasarlanmış marka kimliğini yüksek performanslı web sitesinde hayata geçiriyor. Proje “B2B website” kategorisinde altın ve ‘E-commerce’ kategorisinde gümüş ödülün sahibi oldu.
Avrupa’nın en önemli dijital ajansları arasında yer alan Emakina dünya genelinde 13 ülkede 20 ofisle, 1100’ün üzerinde çalışanıyla müşterilerine kusursuz bir deneyim yaşatmak hedefiyle hizmet veriyor. Yılda 600’ün üzerinde proje üreten Emakina’nın hizmet verdiği markalar ve projeler arasında Intersport, Ecco, Karl Lagerfeld, Boucheron, KitchenAid, Pardot, L’Oreal, WV Social, Audi, ING Bank, Karl Perfume, Microsoft, BMW, Bic Lighters, Rituals, Orange, Van Cleef & Arpels, Lacoste, Nike, IWC, Ladurée, Baume & Mercier, Hema, Wolford, SUITSUPPLY, Barilla, Axe, Air Canada, BNP Paribas Fortis, Lufthansa, Jaeger-LeCoultre, Kenwood, Konica Minolta, Segway, WE Fashion, HepsiBurada, Arçelik, Beko, Majid Al Futtaim (Lego, Crate & Barrel, Maison Du Monde), Chalhoub Group (L’Occitane, Yves Saint Lauren, Ralph Lauren, Swarowski, Tory Burch), Al Tayer (Bloomingdale’s, Harvey Nichols, GAP, Mamas & Papas) gibi markalar yer alıyor. Türkiye ofisinde tüm projelere hem üretim yapıyor hem de bölge genişlemesini yürütüyor.