Ekici yeni görsel kimliğiyle ekranlarda
Raflarda dikkat çekici bir görünüm kazanmak amacıyla ambalaj değişikliğine giden Ekici, bu hedef doğrultusunda logosunda yer alan ‘Peynirdir işi’ kuşağını kaldırarak, yazı fontunu daha rahat okunabilir ve görünebilir bir forma getirdi.
Logosunu ve ambalajını yenileyen Ekici, yeni imajını tanıttığı reklam filminde ailedeki mutfak alışverişini üstlenen kişinin satın alma davranışının ailenin diğer fertleri üzerinde bıraktığı etkiyi mizahi bir dille anlatıyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Ekici Peynir
Marka ve Strateji Danışmanlığı: Communication Partner/Kerem Ayırtman
Reklam Ajansı: Tazefikir
Ajans Başkanı: Çağlar Gözüaçık
Müşteri İlişkileri: Simla Pala, Fulden Kartaldoğan
Yaratıcı Grup: Cem Çetin, Sadık Sakin
Ajans Prodüktörü: Tamer Gültekin
Yönetmen: Nadir Bekar