Ekici yeni görsel kimliğiyle ekranlarda

Raflarda dikkat çekici bir görünüm kazanmak amacıyla ambalaj değişikliğine giden Ekici, bu hedef doğrultusunda logosunda yer alan ‘Peynirdir işi’ kuşağını kaldırarak, yazı fontunu daha rahat okunabilir ve görünebilir bir forma getirdi. 

Logosunu ve ambalajını yenileyen Ekici, yeni imajını tanıttığı reklam filminde ailedeki mutfak alışverişini üstlenen kişinin satın alma davranışının ailenin diğer fertleri üzerinde bıraktığı etkiyi mizahi bir dille anlatıyor. 

Kampanya Künyesi
Reklamveren: Ekici Peynir

Marka ve Strateji Danışmanlığı: Communication Partner/Kerem Ayırtman

Reklam Ajansı: Tazefikir

Ajans Başkanı: Çağlar Gözüaçık

Müşteri İlişkileri: Simla Pala, Fulden Kartaldoğan

Yaratıcı Grup: Cem Çetin, Sadık Sakin

Ajans Prodüktörü: Tamer Gültekin

Yönetmen: Nadir Bekar

İLGİLİ HABERLER