Effect ve Burson-Marstellers ortaklığı kutladı

Küresel halkla ilişkiler ve iletişim kuruluşlarından Burson-Marsteller ile Effect Halkla İlişkiler arasında geçtiğimiz 23 Temmuz tarihinde imzalanan Münhasır İşbirliği Anlaşması, iş, sanat ve cemiyet dünyasının önde gelen isimlerinin katıldığı özel bir davet ile kutlandı. Pera Palace Hotel’de gerçekleşen kutlama davetine, Effect Halkla İlişkiler Kurucusu Gonca Karakaş, Burson-Marsteller EMEA Bölgesi CEO’su Jeremy Galbraith ile Burson-Marsteller’ın Avrupa, Orta Doğu ve Afrika COO’su Katarina Wallin Bureau ev sahipliği yaptı. Effect Halkla İlişkiler Kurucusu Gonca Karakaş, kutlama töreninin açılış konuşmasında, Burson-Marsteller ile gerçekleştirdikleri ortaklıkla, özellikle global alanda faaliyet gösteren şirketler için Türkiye’de önemli bir platform oluşturduklarını söyledi. Karakaş, “Burson-Marsteller güçbirliğiyle tecrübelerimizi birleştirerek müşterilerimize ve sektöre zenginleşen bir birikim ve uzmanlık sunacağız” dedi. Karakaş, sözlerine şöyle devam etti: “Burson-Marsteller, bizim de şirket olarak çok önem verdiğimiz sürdürülebilirlik iletişimde olduğu gibi, dijital mecrada da çok aktif bir şirket. Bu alanlarda öncü bir kimliğe, benzersiz birikime ve ekibe sahip. Biz de zengin global deneyimi ile tam bir hizmet ajansı olarak; stratejik kurumsal iletişim, sürdürebilirlik,  finansal iletişim ve sosyal medya konularında güçlü uzmanlık sunuyoruz. Bugün yurt dışından gelen iş ortaklarımız, gücümüzün asıl mimarı olan çalışanlarımız, medya, iş ve STK dünyasından dostlarımız ile 17 yıldır bize güvenen ve destekleyen müşterilerimizle birlikte işbirliğimizi kutlamak, bize onur veriyor.” 
Galbraith: “Türkiye, büyüyen ana bir markettir”
Burson-Marsteller EMEA Bölgesi CEO’su Jeremy Galbraith de konuşmasında, iki şirket olarak bu özel ortaklığı resmi şekilde bildirmek için tekrar Istanbul’a gelmekten büyük mutluluk duyduğunu söyledi. Türkiye’nin, Avrupa’nın diğer birçok ülkesine göre, ekonomik krize karşı büyük direnç gösterdiğini ve dünya çapında en rekabetçi pazarlardan biri olduğunu vurgulayan  Jeremy Galbraith, şunları söyledi: “Hızlı genişleyen EMEA ağı ve yükseliş planlarıyla Türkiye, Burson-Marsteller için büyüyen ana bir markettir. Effect, yerel ve uluslararası müşterileriyle  mükemmel bir üne sahiptir ve birlikte kanıta dayalı, yaratıcı ve entegre işbirliği yapmanın sorumluluğunu paylaşıyoruz. Bunun heyecan verici, verimli bir yolculuğun başlangıcı olduğuna eminim.“ 
Bureau: “Burson-Marsteller’ı EMEA içinde rakipsiz bir ağdır”
Avrupa, Orta Doğu ve Afrika COO’su Katarina Wallin Bureau da, Burson-Marsteller’ı EMEA içinde rakipsiz bir ağ olarak nitelendirdi ve Effect’in ortak olarak bu ağa katılmasından onur  duyduklarını ifade etti. Bureau, “Geçtiğimiz birkaç ay içinde, Effect’teki yeni iş arkadaşlarımızla farklı bölgelerde ve dünya çapında önemli işbirliklerinde bulunulduk. Eminim ki, bu işbirlikleri, Türk ve uluslararası markette büyümeye devam edecektir. Müşterilerimizin farklı iletişim ihtiyaçlarını karşılanmasına yardımcı olmak için Effect’teki yeni iş arkadaşlarımızla çalışmayı sabırsızlıkla bekliyorum.” 

İLGİLİ HABERLER