Eczacıbaşı’nın markaları hangi ajansla anlaştı? SesliHarfler İnteraktif Reklam Ajansı, Eczacıbaşı Girişim çatısı altında yer alan tüketim ürünlerinden Selin ve Hijyen Max’la anlaştı. SesliHarfler, Selin ve Hijyen Max markalarının dijital kreatif süreçlerini ve sosyal medyasını yönetecek. 1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu 2 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor? 3 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde? 4 Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı 5 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!Güncel Haberler Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları… Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncularıSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE