ECHO Summit’in destekçileri belli oldu
Bu yıl dördüncü kez düzenlenecek olan ECHO Summit, “Direct to Consumer” ana temasıyla ziyaretçilere kapılarını açmaya hazırlanıyor. Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde 31 Mart Perşembe günü Radisson Blu Hotel, Vadistanbul’da gerçekleşecek olan zirve için kayıtlar devam ediyor. Farklı sektörlerden alanında uzman profesyonellerin akıl açan sunumlarının yer alacağı zirvenin güçlü destekçileri de belli oldu.
Türkiye’nin en büyük ve en kapsamlı e-ticaret zirvesi olma özelliği taşıyan ECHO (e-Commerce Head Organization) Summit, 31 Mart Perşembe günü Radisson Blu Hotel, Vadistanbul’da gerçekleşecek. Bu yıl “Direct to Consumer” temasını sahiplenen zirve; sektördeki son gelişmeleri, ilham veren çalışmaları ve profesyonelleri sahnesine taşıyacak.
E-ticaretin en hızlıları ECHO Summit’te
Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen ECHO Summit, Deloitte Digital’un içerik desteğiyle tasarlanırken, dijital bankacılık uygulamalarıyla öne çıkan Yapı Kredi Bankası zirvenin Resmi Sponsoru oldu. Zirvenin diğer destekçileri ise Adform, Aras Kargo, Google Cloud Platform, Hepsiburada, Ingage, Otokoç Otomotiv, Philips Türkiye Kişisel Sağlık, SAS, Trendyol ve Yemeksepeti oldu.
ECHO Summit’in yayın sponsorluğunu Türkiye’nin en iyi haber uygulaması seçilen ve aylık 1 milyonu aşan aktif kullanıcısı olan Bundle‘ın üstleneceği etkinliğin iletişim destekçileri arasında HÂUS İstanbul ve Sistem 9 da yer aldı.
31 Mart Perşembe günü gerçekleşen zirve, fiziki katılımın yanı sıra Marketing Türkiye web sitesi ile YouTube, Twitter ve Facebook hesaplarından da canlı olarak yayınlanacak.
ECHO Summit’e katılmak için kayıt yaptırmayı unutmayın!
Aşağıdaki formu doldurarak e-ticaret alanındaki en güncel gelişmelerin konuşulacağı ECHO Summit’e katılabilirsiniz. Sınırlı sayıda katılımcıyı ağırlayacak olan zirvede yerinizi almak için geç kalmayın…