2 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
DWS x TWIST kapsül koleksiyonu Snapchat’te
Haberler

DWS x TWIST kapsül koleksiyonu Snapchat’te

Marketing Türkiye
1 Ekim 2019
2 dk okuma

Twist markasının kendine özgü tarzıyla bağdaşan ve Japonya’da oldukça popüler olan Dirty Workers Studio ekibi yeni bir kapsül koleksiyonu çıkartmak için çalışmalara başladı. Bu buluşmayla body marbling sanatı; Twist ürünlerine taşınmış oldu.

Dirty Workers Studio ekibiyle yirmi gün içerisinde, dokuz farklı ilde, on Twist mağazası ziyaret etmek için özel bir karavan tasarlandı ve marka sloganı olan “Sokağın Özgür Ruhu” teması ile yolculuğa başlandı. Ziyaret edilen mağazalarda katılımcılar ile birlikte etkinlikler düzenlendi.

DWS x TWIST kapsül koleksiyonu Snapchat’te

DWS x TWIST kapsül koleksiyonuna, bu etkinliklerde kullanılmak üzere kişiselleştirilmeye uygun beyaz, basic ürünler ilave edildi. Ziyaretçilerin tercihlerine göre seçilen ürünü marbling tekniğiyle kişiselleştiren DWS ekibi, etkinlikte görsel bir şölenle bu özel desenleri Twist ürünleri üzerinde hayata geçirdi.

Cereyan Medya ile birlikte Snapchat’in Türkiye temsilcisi Goodroll ekibi de mağazalardaki etkinliğe katılımı artırmak için Twist’in hedef kitlesi olan 15-44 yaş kadınların sık kullandığı mecraları analiz etti. Etkinliğin en önemli mecralarından biri olarak çıkan Snapchat için; Twist x DWS iş birliğini yansıtan bir Snap Lens kurgulandı. Bu lenslerin kodları etkinlik yapılan mağazaların içine offline olarak (Snap Code) entegre edildi.

DWS x TWIST kapsül koleksiyonu Snapchat’te

Sadece mağaza içerisindeki Snapcode’u kullananların değil, Snapchat “Keşfet” bölümünden de, sokağın özgür ruhunu yansıtan kişilere bu AR deneyimini sunmak istendi ve Snapchat’in ısı haritası verileri kullanıldı. Ekip, bu verilerden yararlanarak etkinlik yapılan Twist mağazaları etrafında da lensleri aktifleştirdi.

İletişim sonunda, 2000’den fazla kişi lensleri kullandı ve 694 kez sosyal medyada paylaşım yapıldı. Yirmi gün süren bu etkinlik iletişimiyle aynı dönemin 2018 yılı kıyaslandığında;

*Mağaza satışlarında yüzde 55,

*Mağaza ziyaretçilerinde yüzde 69,

*Günlük cirodaysa yüzde 100 artış gerçekleşti.

Tüm iletişim sonucunda 6 milyon kişiye ulaşıldı ve mağaza etkinliklerinin coşkusu sokağın özgür ruhlarına yakışır bir atmosferde gerçekleştirildi.

Ayrıntılı bilgi için: [email protected]

 

1 AnadoluJet, adını da logosunu da değiştirdi | Son 24 saatin gündemi
AnadoluJet, adını da logosunu da değiştirdi | Son 24 saatin gündemi
2 İK’nın DNA’sı teknolojiyle değişiyor mu?
İK’nın DNA’sı teknolojiyle değişiyor mu?
3 Rafın şampiyonu hangi antibakteriyel sabun markası?
Rafın şampiyonu hangi antibakteriyel sabun markası?
4 Black Friday'de sepetler büyüdü!
Black Friday’de sepetler büyüdü!
5 Orta sınıf eriyor mu?
Orta sınıf eriyor mu?
Güncel Haberler
Eyüp Sabri Tuncer “Yüzyıllık Buluşma Sergisi” Turing Yüzyıllık Markalar Hafızaevi’nde açıldı!
Eyüp Sabri Tuncer “Yüzyıllık Buluşma Sergisi” Turing Yüzyıllık Markalar Hafızaevi’nde açıldı!
İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Türkiye'nin sofra sırları Marketing Türkiye Aralık sayısında…
Türkiye’nin sofra sırları Marketing Türkiye Aralık sayısında…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çerezler üzerinden KVKK’ya bakış: Dijital pazarlama stratejileri nasıl şekilleniyor?
Haberler
Çerezler üzerinden KVKK’ya bakış: Dijital pazarlama stratejileri nasıl şekilleniyor?
Marketing Türkiye
21 Ekim 2023
Rafın Şampiyonu hangi cips markası?
Haberler
Rafın şampiyonu hangi cips markası?
Marketing Türkiye
14 Ekim 2023
Orzaks İlaç'tan Kahramanmaraş'ta "güneşli" bir gün
Haberler
Orzaks İlaç’tan Kahramanmaraş’ta “güneşli” bir gün
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Travel Lifestyle Network
Haberler
Travel Lifestyle Network, bünyesine ilk kez Türkiye’den bir ajans katıyor
Gizem Yıldız
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.