14 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
DWS x TWIST kapsül koleksiyonu Snapchat’te
Haberler

DWS x TWIST kapsül koleksiyonu Snapchat’te

Marketing Türkiye
1 Ekim 2019
2 dk okuma

Twist markasının kendine özgü tarzıyla bağdaşan ve Japonya’da oldukça popüler olan Dirty Workers Studio ekibi yeni bir kapsül koleksiyonu çıkartmak için çalışmalara başladı. Bu buluşmayla body marbling sanatı; Twist ürünlerine taşınmış oldu.

Dirty Workers Studio ekibiyle yirmi gün içerisinde, dokuz farklı ilde, on Twist mağazası ziyaret etmek için özel bir karavan tasarlandı ve marka sloganı olan “Sokağın Özgür Ruhu” teması ile yolculuğa başlandı. Ziyaret edilen mağazalarda katılımcılar ile birlikte etkinlikler düzenlendi.

DWS x TWIST kapsül koleksiyonu Snapchat’te

DWS x TWIST kapsül koleksiyonuna, bu etkinliklerde kullanılmak üzere kişiselleştirilmeye uygun beyaz, basic ürünler ilave edildi. Ziyaretçilerin tercihlerine göre seçilen ürünü marbling tekniğiyle kişiselleştiren DWS ekibi, etkinlikte görsel bir şölenle bu özel desenleri Twist ürünleri üzerinde hayata geçirdi.

Cereyan Medya ile birlikte Snapchat’in Türkiye temsilcisi Goodroll ekibi de mağazalardaki etkinliğe katılımı artırmak için Twist’in hedef kitlesi olan 15-44 yaş kadınların sık kullandığı mecraları analiz etti. Etkinliğin en önemli mecralarından biri olarak çıkan Snapchat için; Twist x DWS iş birliğini yansıtan bir Snap Lens kurgulandı. Bu lenslerin kodları etkinlik yapılan mağazaların içine offline olarak (Snap Code) entegre edildi.

DWS x TWIST kapsül koleksiyonu Snapchat’te

Sadece mağaza içerisindeki Snapcode’u kullananların değil, Snapchat “Keşfet” bölümünden de, sokağın özgür ruhunu yansıtan kişilere bu AR deneyimini sunmak istendi ve Snapchat’in ısı haritası verileri kullanıldı. Ekip, bu verilerden yararlanarak etkinlik yapılan Twist mağazaları etrafında da lensleri aktifleştirdi.

İletişim sonunda, 2000’den fazla kişi lensleri kullandı ve 694 kez sosyal medyada paylaşım yapıldı. Yirmi gün süren bu etkinlik iletişimiyle aynı dönemin 2018 yılı kıyaslandığında;

*Mağaza satışlarında yüzde 55,

*Mağaza ziyaretçilerinde yüzde 69,

*Günlük cirodaysa yüzde 100 artış gerçekleşti.

Tüm iletişim sonucunda 6 milyon kişiye ulaşıldı ve mağaza etkinliklerinin coşkusu sokağın özgür ruhlarına yakışır bir atmosferde gerçekleştirildi.

Ayrıntılı bilgi için: [email protected]

 

1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
4 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
5 Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
Güncel Haberler
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
"Borusan EnBW Şarj - 5" ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
“Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı...
Haberler
The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı…
Sena Tufan
30 Nisan 2025
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Haberler
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Sena Tufan
2 Mayıs 2025
Apple, Siri davasında uzlaşmaya vardı: Kullanıcılar tazminat alabilecek
Haberler
Apple, Siri davasında uzlaşmaya vardı: Kullanıcılar tazminat alabilecek
İrem Alimoğlu
8 Mayıs 2025
Spotify kaynakları, "temsilcilik yok" eleştirilerine yanıt verdi
Haberler
Spotify kaynakları, “temsilcilik yok” eleştirilerine yanıt verdi
Marketing Türkiye
13 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.