29 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dünya Kupası esnasında Twitter’da etkileşimin ipuçları
Haberler

Dünya Kupası esnasında Twitter’da etkileşimin ipuçları

Marketing Türkiye
21 Mayıs 2018
3 dk okuma

Twitter’da spor hayranlarının yüzde 90’ı Dünya Kupası’nı izlemeyi planlarken, yüzlerce marka yaklaşan Dünya Kupası için hedef kitlelerine sesini duyurmaya hazırlanıyor. Markaların bu etkiden faydalanmak üzere Twitter’da hangi araçları kullanabileceğinizi sizin için derledik.

Futbol Twitter’da insanlar için büyük bir tutku ve Dünya Kupası esnasında bu tutku en az 100 gün zirvede olacak. En son video klipleri görmek için taraftarlar turnuva boyunca Twitter’da sohbetler başlatacak. Bu, markalar için önemli bir fırsat ve biz de bu fırsattan faydalanmak isteyen tüm markalara Twitter’da onlara yardımcı olacak bütün ipuçlarını bir araya getirdik.

Twitter, futbolla ilgili paylaşılan video kliplerde yılda yüzde 124 oranında bir büyüme yaşadı ve Dünya Kupası yalnızca milyonlarca futbol taraftarını değil futbolla yakın olmayan kitleye de dokunacak şüphesiz.

Twitter’da Türk kullanıcılar, futbolcularla sıkça etkileşime geçip, futbolla ilgili gelişmeleri an be an takip ediyor. 2017’de Türkler Twitter’da en çok futbolu konuşmuş, en fazla Beşiktaş hakkında Tweet atmıştı.

Bu geniş kitle Dünya Kupası yaklaştıkça daha da büyüyecek gibi görünüyor. Twitter spor hayranlarının yüzde 90’ı Dünya Kupası’nı izlemeyi planlıyor ve bu Twitter’ın Dünya Kupası’nı takip etmek için en iyi yer haline getirdiğini gösteriyor.

First View

First View kullanmak, kampanyanızın fark edilmesini sağlamanın bir yolu. Ana sayfada 24 saat kalarak kampanyanıza dikkat çeken bu özelliği kısa bir süre önce @Samsungmobile kullandı ve Samsung yeni S9 telefonunu tanıtmak üzere First View ile mükemmel bir etki yarattı. Yine Türkiye’den ING Bank First View ile Anneler Günü’nde çok büyük dikkat çekmeyi başardı.

We’ve reimagined the camera. Now just imagine how you’re going to experience the world. Introducing the new #GalaxyS9. pic.twitter.com/UYBRL93Owf

— Samsung Mobile (@SamsungMobile) February 26, 2018

 

ing

Emoji hedefleme

dsa

 

İnsanlar emojiyi ve Tweetlere getirdikleri eğlence duygusunu seviyor şüphe yok ki… Brandwatch’a göre, internet kullanıcılarının yüzde  95’i bir noktada bir emoji gönderdi bugüne kadar ve her gün 10 milyardan fazla emoji gönderiliyor. Dünya Kupası sırasında insanlar, sevinçlerini ve heyecanlarını daha çok sayıda emojide ifade edecekler. Markalar, Twitter reklamları gösterge panosunda kullanılabilen emoji hedefli futbol taraftarlarına ulaşmak için sohbet başlatabilecek emojileri hedefleyebilir.

Sponsorluk paketleri

sa

Dünya Kupası ile Twitter arasında büyük bir futbol olayı yaşanıyor. Dünya Kupası temalı sponsorluk paketleri ve İngiltere Kupaları ile FA Cup ve Premier League’in yanı sıra Twitter’da gerçek zamanlı klipler var. Ayrıca, turnuva çevresinde Twitter’ın bazı iş ortakları tarafından oluşturulmuş çeşitli orijinal içerikler de olacak. Bu, etkinlik için oluşturulacak içgörüleri içerecek. Tüm bu harika içerikler, markaların yılın en büyük spor etkinliğinde kendilerini tanıtmaları için kullanılabilir.

Sponsorlu Video Web Sitesi Kartları

Video web sitesi kartları, web sitelerine yapılan tıklamalar ve markaların halihazırda bunlardan yararlandığını görmede oldukça popüler ve etkili. Twitter sponsorluk ekibinin sunabileceği şey, bunların sponsorlu sürümleri örneğin; Sky Sports ve @bet365.

Video Anketi

Herkes bir anketi sever. Büyük ölçüde insanları bir araya getiren ve konuya entegre eden anketler, futbol dünyasında da oldukça etkili. Ve bu ankete bir de video da eklenirse etkisi çok daha yüksek oluyor. @VirginMedia #DeadlineDay’i kapsayan futbol olaylarına katılmak için video anketi kullandı. 331.000 oydan oy @McDonaldsUK’dan bir örnek daha.

asa

Otomatik Yanıt API Kampanyaları

Geçtiğimiz günlerde bu kampanyaların canlı etkinliklere insanları çekmek üzere çok etkili bir şekilde kullanıldığını gördük. Otomatik yanıt kampanyaları, parlak bir reklam aracı olarak öne çıkarken bunun örneklerini daha çok göreceğiz.

Şu an bunun bir başka örneğini görebilirsiniz. En iyi futbol ve marka tweet’lerinden bazılarını doğrudan Dünya Kupaları üzerinden göndereceğinizden emin olmak için @TwitterMktgUK’a gidin.

ss

saa

1 Tüketicinin Black Friday bütçesi ne kadar?
Tüketicinin “Black Friday” bütçesi ne kadar?
2 marka-ajans iş birlikleri
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
3 ChatGPT ile "sesli" konuşma dönemi başlıyor | Son 24 saatin gündemi
ChatGPT ile “sesli” konuşma dönemi başlıyor | Son 24 saatin gündemi
4 Fiat, Mickey Mouse otomobilleri
Fiat, Mickey Mouse serisi çıkardı ancak satmıyor!
5 Kristal Elma Ödül Töreni için geri sayım başladı!
Kristal Elma Ödül Töreni için geri sayım başladı!
Güncel Haberler
Amazon'dan iş dünyasına hizmet eden yeni üretken yapay zeka modeli: Amazon Q
Amazon’dan iş dünyasına hizmet eden yeni üretken yapay zeka modeli: Amazon Q
Autorola Group CEO'su Peter Grøftehauge, Fleet Europe Remarketing Onur Listesi’nde!
Autorola Group CEO’su Peter Grøftehauge, Fleet Europe Remarketing Onur Listesi’nde!
Kristal Elma Ödülleri sahiplerini buldu
35. Kristal Elma Ödülleri sahiplerini buldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bu kış çorap markaları için soğuk geçebilir
Haberler
Çorap markaları için bu kış soğuk geçebilir
Gizem Yıldız
4 hafta önce
Orta sınıf eriyor mu?
Haberler
Orta sınıf eriyor mu?
Nafizcan Önder
4 gün önce
"Cumhuriyet'in Divası" New York Times Square’de! | Son 24 saatin gündemi
Haberler
“Cumhuriyet’in Divası” New York Times Square’de! | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
24 Ekim 2023
Cumhuriyetin 100. yaşını coşkuyla kutlayan markalar - 2
Haberler
Cumhuriyetin 100. yaşını coşkuyla kutlayan markalar – 2
Nafizcan Önder
26 Ekim 2023
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.