Dropbox’ın ilk reklam kampanyası
Ortak paylaşım alanları yaratarak birden fazla kişinin dosyalar üzerinde çalışabilmelerini sağlayan dünyanın en popüler bulut tabanlı dosya saklama platformu olan Dropbox, kurulduğundan bu yana ilk defa bir reklam kampanyası düzenliyor. Daha önceden growth-hacking ve promosyonla pazarlama tekniklerine başvurarak geniş bir kullanıcı kitlesine ulaşmayı başaran Dropbox, ilk defa yaratıcı bir ajans ile çalışarak bir kampanyası düzenliyor.
Dropbox, ilk reklam kampanyasında yaratıcılık gerektiren işlerde ekip çalışmasının önemini vurgulayan yaratıcı bir çalışmaya imza atmış durumda. TV için yaratılan reklamın altında 72andSunny imzası bulunuyor. Nexus şirketinin 100’den fazla işbirliğiyle birlikte prodüksiyonunu yaptığı reklamda bilim insanlarından tasarımcılara, yemek fotoğrafçılarından veri görselleştirme sanatçısına birçok farklı daldan insan bulunuyor. Birden fazla mekanda geçen reklam filminin çekim aşaması da Dropbox’ın sunduğu hizmete gönderme yaparak istenilen her yerde, istenilen kişilerle ve istenilen şekilde üretim yapılabileceğini gösteriyor.
Entegre bir iletişim kampanyası olarak TV platformlarının yanı sıra radyo, basın ve internet mecralarında da kullanılacak olan Dropbox’ın bu ilk kampanyası, gazeteciler, mimarlar ve moda tasarım toplulukları gibi çok farklı alanları hedef kitle olarak belirlemiş durumda.