Dove, kadınların özgüvenini tazeliyor
Dove son reklam filminde ergenlik döneminde olan her genç kadının kendileriyle ilgili memnuniyetsizliğinden yola çıkarak Dove Self-Esteem Project kampanyasını başlattı. Reklam filmi gelişme dönemindeki kadınların “bir şeyi değiştirme şansın olsaydı” sorusuna verdikleri cevaplarla görünüşleri hakkındaki memnuniyetsizliği gözler önüne seriyor. Bu perspektiften bakan Dove, kampanya ile genç kadınların fiziksel görünümleri hakkındaki tutumlarını değiştirmeyi hedefliyor ve bunun aslında evrensel bir problem olduğunun altını çiziyor.
Yeni reklam filmi ile genç kızların benlik saygısını artırmak isteyen markanın bu çabası, uzun soluklu Real Beauty kampanyasının bir parçası olarak geliyor. Dove Self-Esteem Project (Benlik Saygısı Projesi), Pinterest ile iş birliği içinde, Dove Küresel Danışma Kurulu tarafından geliştirilen eğitim müfredatını kullanarak, 80’den fazla güven artırıcı pin’leri kadınlara sunuyor.