Doğrudan pazarlama ödülleri sahipleriyle buluştu…
Doğrudan Pazarlama sektörünün “en”lerini belirleyen Doğrudan Pazarlama Ödülleri, 14 Ocak 2016 tarihi’nde İstanbul Marriott Hotel Şişli’de düzenlenen özel bir geceyle sahiplerini buldu. 2015’te hayata geçen Doğrudan Pazarlama projelerinin değerlendirildiği ödül töreninde, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin 10.yılı olması sebebiyle 10 yılın en iyileri de ödüllendirildi. Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından gerçekleştirilen; ticari etkinliği yüksek, yaratıcı, ölçülebilir ve sonuç getiren doğrudan pazarlama projelerini ve kampanyalarını ödüllendiren Doğrudan Pazarlama Ödülleri, 14 Ocak 2016 tarihinde Istanbul Marriott Hotel Şişli’de sahiplerini buldu. 16 Aralık 2015 tarihinde DPİD Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini devralan A. Serhat Demirel tüm katılımcılara sektöre katkılarından dolayı teşekkürlerini iletirken şu açıklamalarda bulundu; “Öncelikle şunu belirtmek isterim ki; sadece bizim sektörümüz için değil her sektörde, sınırların kalktığı bir dünyada yaşıyoruz ve her geçen gün farklı disiplinlerin kesiştiğini görüyoruz. Buna bağlı olarak doğrudan pazarlamanın tanımı ve kapsadığı disiplinler de gelişiyor. Bu gelişimin bir parçası olan Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği olarak, bu dünyada var olmaya ve sektörümüzü daha yükseklere taşımak için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz.”
2015’te hayata geçen projelerin değerlendirildiği ödül töreninde, bu yıl Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin 10.yılı olması sebebiyle 10 yılın en iyileri de ödüllendirildi. Türkiye’de faaliyet gösteren, DPİD üyesi olan veya olmayan doğrudan pazarlama çatısında hizmet veren dijital ajanslar, etkinlik ajansları, halkla ilişkiler ajansları, reklam ve medya ajanslarının başvurduğu DP Ödülleri’nde ana kategorilerin yanı sıra özel kategoriler de yer aldı. “En Yaratıcı Doğrudan Pazarlama Uygulaması” ödülü “Pardon bakar mısınız?” projesiyle Mercedes-Benz’in olurken, “En Cesur Müşteri” özel kategori ödülü ise; ilkleri denemekte cesur davranan ve gerçekleştirdiği çalışmaların somut sonuçlarını paylaşarak sektörün gelişiminde teşvik edici olan Coca Cola’ya verildi. Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde Etkinlik Pazarlaması, İnteraktif Pazarlama, Satış Noktasında ve Sahada Pazarlama ile Veritabanına Dayalı Pazarlama ana kategorilerindeki projeler; pazarlamanın önemli isimlerinden oluşan jüri tarafından değerlendirildi.
Doğrudan Pazarlama Ödülleri 2015’de 1.’lik ödülü alan projeler;
“Sahada Pazarlama Uygulamaları” 1.lik ödülü: Big’n Bold
“Albeni Uyum Orkestrası” – Albeni / Ülker
“Entegre Uygulamalar” 1.lik ödülü: Brand Experience Designers
“Soğuk Espri” – Coca-Cola
“Entegre İnteraktif Pazarlama Kampanyaları” 1.lik ödülü: Wanda Digital
“Rexona-Who Does More?”– Rexona / Unilever
“En Yaratıcı Doğrudan Pazarlama Uygulaması” 1. ödülü: DirectComm
“Pardon bakar mısınız?” – Mercedes-Benz
“Lansman Aktiviteleri” 1.lik ödülü: Fix-Operation
“Toyota Hybrid Genius Team” – Toyota
“Roadshow Aktiviteleri” 1.lik ödülü: Brand Experience Designers
“Soğuk Espri” – Coca Cola
“Entegre Doğrudan Pazarlama” 1.lik ödülü: DirectComm
“Yılın Otomobili Yılın Sürücüsünü Arıyor” – Peugeot Otomotiv A.Ş.
“Çekmecede Kalmış İşler” 1.lik ödülü: Lamba Dijital
“Falım’dan stresi anında anlayan uygulama” – Falım / Mondelēz
“Sadakat Uygulamaları” 1.lik ödülü: Tanı
“Müşterimi çok seviyorum” – Koçtaş
“E-posta Çalışmaları” 1.lik ödülü: Tanı
“”Ford Sevenler El Kaldırsın” – Ford
“Doğrudan Postalama Çalışmaları” 1.lik ödülü: Big’n Bold
“Nutella ile masanda sürpriz kahvaltı” – Nutella / Ferrero
“Merchandising (tanzim-teşhir) Uygulamaları” 1.lik ödülü: Brand Experience Designers
“Güzelliğin Her Rengi” – Neva Color
“Satış Noktası İçi Promosyonel Aktiviteler” 1.lik ödülü: Brand Experience Designers
“Food Art Fest” – Coca-Cola
“Viral Pazarlama Faaliyetleri” 1.lik ödülü: Leo Burnett İstanbul
“Samsung Duyan Eller” – Samsung Electronics Türkiye
“Sosyal Medya Topluluk Yönetimi” 1.lik ödülü: Project House
“Durex Sosyal Medya Yönetimi “ – Durex
“En iyi Mobil Cihaz Uygulaması” 1.lik ödülü: Wanda Digital
“Rexona – Who Does More?” – Rexona / Unilever
“Entegre Etkinlik Pazarlaması” 1.lik ödülü: DirectComm
“KIA Sportage Kaçırıldı” – KIA Türkiye
“Özel Projeler” 1.lik ödülü: Boogy The Event Company
“Selpak Tuvalete Merhaba Platformu” – İpek Kağıt
“Spor Pazarlaması Aktiviteleri” 1.lik ödülü: Etkinlik Ajans
“Çamlıca Gazozuna Kapışalım” – Çamlıca Gazoz
“Yarışma ve Festivaller” 1.lik ödülü: dsm group
“İstanbul Coffee Festival” – dsm group
“Gerilla Aktiviteleri” 1.lik ödülü: DirectComm
“Pardon bakar mısınız?” – Mercedes-Benz
“Yerel Odaklı Satış Noktası İçi Promosyonel Aktiviteler” 1.lik ödülü: Brand Experience Designers
“Food Art Fest” – Coca-Cola