DİMES sokağa sponsor oldu, dizide duyurdu
Kahvaltı konseptini, farklı iletişim disiplinlerini bir araya getiren yenilikçi çalışmalarla sahiplenen DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı sponsorluğunun ilk duyurusunu, TV içerik ve sosyal medya entegrasyonuyla Türkiye çapında gerçekleştirdi.
DİMES, faklı çalışmalarla günün en önemli öğünü kahvaltıyı sahiplenmeye devam ediyor. “Hayata Başka Bak!” felsefesi kapsamında, meyvenin iyiliği ve renkliliği ile tüketicilerin hayatına değer katmayı iletişim stratejilerinin odağına yerleştiren DİMES, kahvaltı konseptli çalışmalarında farklı iletişim disiplinlerini, markanın yenilikçi ruhunu yansıtan yöntemlerle birlikte kullanıyor.
Adı kahvaltıyla özdeşleşen, İstanbul’un lezzet ve sosyal yaşam cazibe merkezlerinden Kahvaltıcılar Sokağı’nın sponsorluğunu üstlenen DİMES, sokağın yenilenen yüzünü, beğeniyle izlenen Ufak Tefek Cinayetler dizisiyle gerçekleştirilen içerik iş birliği ve gerçek zamanlı sosyal medya entegrasyonu ile tüm Türkiye’ye tanıttı.
Dizinin 30 Ocak günü yayınlanan bölümünde, Kahvaltıcılar Sokağı’nda geçen bir sahne ekranlara gelirken; Instagram hesabı üzerinden gerçek zamanlı bir yarışma başlatan DİMES, tüketicilere “Kahvaltı nerede yapıldı?” sorusunu iletti. Marka aynı zamanda tüketicileri, güzel kahvaltı anlarını paylaşmaya da davet etti. Tüketiciler yanıtlarını Instagram ve Twitter üzerinden #hayatabaskabak ve #UfakTefekCinayetler hashtagleriyle ilettiler.
Kahvaltıcılar Sokağı sponsorluğunun ilk duyurusu olma özelliği de taşıyan bu çalışmayla sokak, dizi ve meyve suyu ile ilgili konuşmalara Instagram ve Twitter üzerinden dahil olan DİMES, başarılı sonuçlar elde etti.
TV programlarının sosyal medyada etkileşimini ölçümleyen Somera’nın verilerine göre, 24 saatten kısa bir süre içerisinde çalışmayla ilgili olarak, 900’e yakın pozitif içerik paylaşıldı. Toplam içerik sayısı bin 200’ü bulurken, pozitif içerik oranı yüzde 73, nötr içerik oranı ise yüzde 14 düzeyinde oldu.