23 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Deneyimli iletişimcilerden yeni içerik yönetimi ajansı
Haberler

Deneyimli iletişimcilerden yeni içerik yönetimi ajansı

Marketing Türkiye
12 Şubat 2015
1 dk okuma

Hızla değişen iletişim dünyası taleplerine daha dinamik tepkiler vermek üzere Brothers & Sisters Content, reklam sektöründe uzun yıllar deneyime sahip olan Özge Günaydın ile saygın kurum ve bugüne dek 20’ye yakın farklı sektörün iletişim faaliyetlerinin yönetiminde üst düzey yöneticilik görevi üstelenen Dr. Yasemin Öngören ortaklığında kuruldu. Brothers & Sisters Content 1 Ocak 2015 tarihi itibariyle iki ortağın liderliğinde içerik yönetim ajansı olarak müşterilerine hizmet veriyor. 

Konu hakkında açıklama yapan Brothers & Sisters Content Kurucu Ortağı Özge Günaydın, marka ve kurumların bünyelerindeki profesyonel kadroların hızla gelişmesinin müşteri farkındalığını artırıdığını ve aynı zamanda iletişimi sadece taktik sunumu olarak gören müşteri profilini de değişime uğrattığını söyledi. Günaydın, marka ve kurumların bu yöndeki ihtiyaçlarına etkin  ve sonuç odaklı çözüm üretmek üzere yola çıktıklarını belirterek, “Ajansımızı kurarken iletişim dünyasının hızla değişen koşullarına  dinamik ve yenilikçi bir çizgide çözüm önerileri sunma fikriyle yola çıktık. Hedefimiz denenmemişi deneme ve müşterilerimize başarı odaklı farklı deneyimler yaşatmak. İyi düşünülmüş ve ortak akılla hayata geçireceğimiz her projeyle  sektörde yeni bir açılım yapıyoruz. Başarılı projelere imza atacağımıza dair inancımız tam” dedi.

Geleneksel ajans yaklaşımların artık son bulduğu görüşünü aktaran Dr. Yasemin Öngören ise şu açıklamayı yaptı: “Brothers& Sisters Content olarak marka ve müşterilerimize önce fikir anlayışıyla yaklaşıyoruz. Fikir dediğimiz kavram aslında basit ama aynı zamanda ise oldukça komplike. Sihir, fikrin marka ve kurum DNA’ sıyla ne kadar uyumlu olduğu. Eğer her ikisi arasındaki uyumu yakalayabilirseniz  iletişim taktikleriniz başarıya ulaşır. Başarının arkasında yatan neden bu taktiklere baz olan fikri ne kadar doğru mecrada aktarabildiğiniz. Artık tekseslilik dönemi geride kaldı. Anlık iletişimin hayatımızı kapsadığı,  jenerasyonlar arası farkındalık ve beklenti düzeyinin değiştiği yeni dünya düzeninde amaç  işe yarar fikir üretmek, doğru taktik, mecra, söylem ve bütçeyle hedef kitleye ulaştırmak olmalı.”

 

1 Doğan Burda'nın ticari unvanı "Big Medya Teknoloji" olarak değişti
Doğan Burda’nın ticari unvanı “Big Medya Teknoloji” olarak değişti
2 Mango, siber saldırıyı doğruladı: Müşteri verileri tehlikede!
Mango, siber saldırıyı doğruladı: Müşteri verileri tehlikede!
3 5G frekans ihalesi tamamlandı! 2026'da kullanıcılarla buluşacak...
5G frekans ihalesi tamamlandı! 2026’da kullanıcılarla buluşacak…
4 Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
5 Haftanın marka ajans iş birlikleri (10-16 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (10-16 Ekim)
Güncel Haberler
Sinan Öncel yeniden BMD Başkanı seçildi
Sinan Öncel yeniden BMD Başkanı seçildi
Columbia'nın marka yüzü "Azrail" oldu! Montlar "vasiyetname" ile geliyor
Columbia’nın marka yüzü “Azrail” oldu! Montlar “vasiyetname” ile geliyor
"Bağımsız liderler" bir araya geliyor: "Fractional Leadership Community" kuruldu
“Bağımsız liderler” bir araya geliyor: “Fractional Leadership Community” kuruldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sinan Öncel yeniden BMD Başkanı seçildi
Haberler
Sinan Öncel yeniden BMD Başkanı seçildi
Marketing Türkiye
22 dakika önce
Hangi sektör ChatGPT'yi daha çok kullanıyor?
Haberler
Hangi sektör ChatGPT’yi daha çok kullanıyor?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Spotify ve Netflix güçlerini birleştirdi: Podcast’ler ekrana taşınıyor!
Haberler
Spotify ve Netflix güçlerini birleştirdi: Podcast’ler ekrana taşınıyor!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Haberler
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.