DataWise’da yeni yapılanma
Google’da 7 yıl boyunca Sektör Yöneticisi olarak ajanslarla çalışan Erdem Günay, kariyerine veri ve dijital alanında faaliyet gösteren Publicis One Türkiye ajansı DataWise’da Managing Director olarak devam edecek.
Kariyerine Amerika’da SEO alanında çalışmalarıyla başlayan Günay, SEO ve SEM olmak üzere tüm online pazarlama faaliyetlerinde tecrübe sahibi oldu. Türkiye’ye kesin dönüşünün ardından Starcom’da performans pazarlaması ekip lideri olarak çalıştı. 9 aylık bir dönem de Group M bünyesinde Digital Director olarak görev aldı. 2011 yılında Google ekibine katılan Erdem, 7 yıl Google’da Sektör Yöneticisi olarak ajanslarla çalıştı. Dijital dünyada toplam 13 yıllık tecrübesi olan Günay, DataWise’a getireceği derin dijital uzmanlık bilgisiyle birlikte Publicis One Türkiye markalarına veri ve dijital alanda verilen hizmetlerden sorumlu olacak.
DataWise’da Managing Director pozisyonunda olan Mutlu Doğruak ise, Publicis One ailesinden kopmayarak veri analitiği alanında tüm Publicis One ajanslarına danışman olarak destek vermeye devam edecek.
Publicis One CMO’su Kağan Yıldızalp: “Geçtiğimiz yıl, geleceğin ajans modeli iddiası ile yola çıkan Publicis One Türkiye dönüşümü ile birlikte veri, dijital, teknoloji ve deneyim tasarımını merkeze alan hizmet anlayışı benimsemiş, bu dönüşümü destekleyici önemli bir stratejik yapılanma sürecinden geçmişti. Mutlu’nun liderliğinde DataWise başarılı bir yıla imza attı. Erdem’in tekrar aramıza dönmesiyle birlikte DataWise’a getireceği derin dijital uzmanlık bilgisinin çalıştığımız markalara değer katacağına inanıyorum.”