19 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Daha iyi bir dünya için reklam ajansları neler yapıyor?
Haberler

Daha iyi bir dünya için reklam ajansları neler yapıyor?

Nafizcan Önder
5 Ağustos 2021
2 dk okuma

Yaratıcı ajansların bir markanın tüketicisiyle kurduğu ilişkiden markanın kimliğine dek ne büyük bir rolü olduğu tartışılmaz bir gerçeklik. Yaratıcılıkla marka ideallerinin birleştiği noktada ise belki de senelerce hafızalardan çıkmayan unutulmaz işler izliyoruz… Dönüştürücü olduğu kadar da zorlu geçen bir yılda, reklamcılık sektörünün de tıpkı markalar ve tüketiciler gibi derin bir arayış içinde olması hiç de şaşırtıcı değil. Her ölçekten ajans amaçlarını ve odaklarını keskinleştirirken, birlikte çalıştıkları markalar ve anlattıkları hikayeler aracılığıyla daha adil, sürdürülebilir ve kapsayıcı bir toplum inşa etme çabalarını iki katına çıkardılar...

Global Citizen, dünyanın en büyük ve en yenilikçi ajanslarından bazılarına benzersiz bir meydan okumada bulunarak, onları yaratıcı süper güçlerini, dünyayı kurtarma planı etrafında olumlu eylemde bulunmaya yardımcı olacak ilgi çekici, dijital öncelikli kampanyalar oluşturmaya davet etti…Sadece ticari olarak değil, insanlar ve topluluklar için de olumlu bir fark yaratmak için yaratıcılığın gücüne inanan ajanslar daha iyi bir dünya için Global Citizen adına yaratıcılıklarını ortaya koyarak, etkileyici işleriyle milyonlara ulaşmayı başardılar…

Projeye ilişkin görüşlerini dile getiren Jellyfish U.K Genel Müdürü Rick Lamb, “Reklamın harekete geçirme gücünün hepimiz farkındayız. YouTube’daki Global Citizen kampanyaları da tam olarak kitleleri harekete geçmek için tasarlandı. Amaçtan yararlanmak ve insanları sosyal değişim için bu küresel kampanyaya kaydolmaya yönlendirmek için yeteneklerimizi kullandık. Hepimiz yeteneklerimizi dönüşümleri yönlendirmek ve olumlu eylemlere ilham vermek için de uygulayabiliriz” diyor…

İşte daha iyi bir dünya için çağrıda bulunan Global Citizen kampanyaları…

Alma – Advance Equity for All | Wishful Thinking

FCB Chicago – Protect the Planet | Make it Stop

BBH – Resume Learning | Class Dismissed

Suno – End Covid For All

Ogilvy, India – Stop The Hunger Crisis

Daha iyi bir dünya için reklam ajansları neler yapıyor?

Evet yaratıcılığın daha iyi bir dünya yaratmak için ne büyük bir güce sahip olduğu tartışılmaz bir gerçeklik. Global Citizen için ortaya konan bu küresel örnekler gibi bu toprakların problemlerine de kayıtsız kalmayan yaratıcı ajanslar ve iş birlikleri de var… Kadın Cinayetlerini Durduracağız platformunun TBWA\ISTANBUL imzası taşıyan “Görünmez Dilekçeler” i ve VMLY&R‘ın 6 sivil toplum kuruluşu ile iş birliği yaparak hayata geçirdiği #BirlikteRengarenk projesi’ni henüz görmediyseniz incelemenizi tavsiye ederiz…

#BirlikteRengarenk projesi renklere uygulanan yasakları hack’ledi!
“Görünmez Dilekçeler” Cannes Lions’tan ödüllerle dönüyor!

daha iyi bir dünya featured Global Citizen yaratıcı ajanslar
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Güncel Haberler
Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
Türkiye'nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede...
Türkiye’nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede…
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

X'te beklenmedik veda: CEO Linda Yaccarino istifa etti
Haberler
X’te beklenmedik veda: CEO Linda Yaccarino istifa etti
Nafizcan Önder
10 Temmuz 2025
Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Haberler
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
İrem Alimoğlu
15 saat önce
Şirketlerin üretken yapay zeka yolculuğunda odaklanması gerek 4 temel alan...
Haberler
Şirketlerin üretken yapay zeka yolculuğunda odaklanması gerek 4 temel alan…
Sena Tufan
12 Temmuz 2025
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Haberler
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
İrem Alimoğlu
9 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.