CX liderleri buluşuyor
Çağrı Merkezleri Derneği tarafından gerçekleştirilen CX 360 Müşteri Yönetimi ve Deneyimi Zirvesi, 5 Ekim’de Swissotel the Bosphorus’ta gerçekleşecek. Global CX liderlerini ağırlayacak olan zirvenin müşteri deneyiminin geleceğini şekillendiren trendlerin konuşulacağı “Yenilikçi Uygulamalar ve Öncü Vizyonlar” panelinin moderatörlüğünü ise Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen yapacak.
Çağrı merkezi iş alanı, teknolojinin çığır açan gelişimiyle birlikte 360 derece entegre müşteri deneyimi yönetimine dönüştü ve teknoloji pazarını da içine alıyor. Özellikle yapay zeka ile birlikte gelinen noktada müşteri deneyimine bakış açısı evrim geçirirken, çeşitli sektörlerden profesyoneller bu evrimi her yönüyle ele almaya hazırlanıyor. 5 Ekim’de Swissotel The Bosphorus’ta, yerli ve yabancı CX liderleri, dünyaca ünlü konuşmacılar ve konuklar, Çağrı Merkezleri Derneği tarafından gerçekleştirilecek CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi’nde bir araya gelecek.
Zirvenin Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in moderatörlüğünde gerçekleşecek olan “Müşteri Deneyiminin Geleceğini Şekillendiren Trendler: Yenilikçi Uygulamalar ve Öncü Vizyonlar” panelinde Çelebi Holding Gıda A.Ş. ve Little Caesars CEO’su Banu Arıduru, Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan, MPLUS Türkiye Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ogan Atasagun konuyla ilgili bilgi ve deneyimlerini paylaşacaklar.
Zirveye kayıt olmak ya da programa göz atmak için TIKLAYIN.