Çocuklar öğrenecek, reklamverenler kazanacak
Çocuk ve belgesel kanallarının içeriklerini birleştirerek, öğretirken eğitmeyi hedefleyen Da Vinci Learning’in reklam satış çalışmalarını bundan böyle Fox International Channels ekibi yürütecek.
Da Vinci Learning kanalı, eğlendirirken öğreten konseptiyle D-Smart 72. Kanal, Teledünya 203. Kanal, Tivibu 153. Kanal ve Turkcell 160. Kanal’da yayın hayatına devam ediyor. Da Vinci Learning, tüm izleyicileri için sanat, tasarım, bilim ve teknoloji içeren dizi ve belgeselleri ekranlara taşıyan, belgeselle eğitimi birleştirme hedefinde olan bir kanal. Kanal, Türkiye’de reklam satışlarını yürütmek üzere Fox International Channels (FIC) ile anlaştı ve bundan böyle FIC Türkiye bünyesinde yer alan F’actory ekibiyle birlikte projeler üretecek. Da Vinci Learning’le FIC’nin yaptığı anlaşmayı FIC Reklam Satıştan Sorumlu Afrika ve Türkiye Başkan Yardımcısı ve Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Mehmet İçağasıoğlu ile konuştuk. İçağasıoğlu, reklam satışı konusunda Da Vinci Learning’le birlikte çalışmaktan mutlu olduklarını söyleyerek söze başladı. İçağasıoğlu, Da Vinci Learning’in aile ve çocukları hedefleyen, eğitim üzerinden mesajını vermeye çalışan, sanatla bilimi birleştiren bir kanal olduğunu belirterek, “Kanalın hedef kitlesi çocuklar ve aileler olduğu için, çocuk ve aileyi farklı olarak algılamıyor, ikisini bir algılıyor. Bu kanalı izleyen çocukların kendi yaş gruplarındaki çocuklara göre daha zeki olacağının vaadinde bulunuyor. Reklamverene ise bizim üzerimizden anahtar teslim bir hizmet sunmak istiyor” açıklamasını yaptı.
Anlaşma 3 senelik
Çocukların hangi kategoride olursa olsun bilgiye ihtiyaç duyduğunu vurgulayan İçağasıoğlu, “Biz kendi asset’lerimize baktığımız zaman sadece televizyonda yer alınınca izleyici reklamverenin ürünüyle duygusal bir iletişim kuramıyor. Da Vinci Learning’i seçme sebebimiz kendini sürekli yenileyen, sürekli farklı fikirleri, inovatif fikirleri taşıyan bir grup. Da Vinci Learning, tüm dünyada kendi strateji kapsamında event’ler yapan bir kanal” dedi. FIC’nin içerisinde 360 derece bir proje ekibi olduğunu anlatan ve bu ekip sayesinde ajanslara ve reklamverenlere anahtar teslim hizmetler sunacağız diye konuşan İçağasıoğlu, Da Vinci Learning’in çoklu, dijital ortamdaki aplikasyonları, event’leri, dergisi ve televizyonu ile reklamverene zaten birçok şey vaat ettiğini kaydetti. İçağasıoğlu, FIC ile Da Vinci Learning’in 3 senelik bir anlaşma yaptığını belirterek, “Anlaşma ile birlikte hedefimiz, Da Vinci Learning’in kaliteli içeriğiyle reklamverenlerimizin ürünlerini birleştirmek ve müşterilerimize iyi bir geri dönüş aldırmak. Her grup, her kanal bizim rakibimiz. Ama biz Pay TV pastasında bulunduğumuz için, amacımız bu mecrayı büyütmek” yorumunu yaptı.