14 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Çocuklar öğrenecek, reklamverenler kazanacak

Marketing Türkiye
26 Haziran 2014
2 dk okuma

Çocuk ve belgesel kanallarının içeriklerini birleştirerek, öğretirken eğitmeyi hedefleyen Da Vinci Learning’in reklam satış çalışmalarını bundan böyle Fox International Channels ekibi yürütecek.

Da Vinci Learning kanalı, eğlendirirken öğreten konseptiyle D-Smart 72. Kanal, Teledünya 203. Kanal,  Tivibu 153. Kanal ve Turkcell 160. Kanal’da yayın hayatına devam ediyor. Da Vinci Learning, tüm izleyicileri için sanat, tasarım, bilim ve teknoloji içeren dizi ve belgeselleri ekranlara taşıyan, belgeselle eğitimi birleştirme hedefinde olan bir kanal. Kanal, Türkiye’de reklam satışlarını yürütmek üzere Fox International Channels (FIC) ile anlaştı ve bundan böyle FIC Türkiye bünyesinde yer alan F’actory ekibiyle birlikte projeler üretecek. Da Vinci Learning’le FIC’nin yaptığı anlaşmayı FIC Reklam Satıştan Sorumlu Afrika ve Türkiye Başkan Yardımcısı ve Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Mehmet İçağasıoğlu ile konuştuk. İçağasıoğlu, reklam satışı konusunda Da Vinci Learning’le birlikte çalışmaktan mutlu olduklarını söyleyerek söze başladı. İçağasıoğlu, Da Vinci Learning’in aile ve çocukları hedefleyen, eğitim üzerinden mesajını vermeye çalışan, sanatla bilimi birleştiren bir kanal olduğunu belirterek, “Kanalın hedef kitlesi çocuklar ve aileler olduğu için, çocuk ve aileyi farklı olarak algılamıyor, ikisini bir algılıyor. Bu kanalı izleyen çocukların kendi yaş gruplarındaki çocuklara göre daha zeki olacağının vaadinde bulunuyor. Reklamverene ise bizim üzerimizden anahtar teslim bir hizmet sunmak istiyor” açıklamasını yaptı.

Anlaşma 3 senelik

Çocukların hangi kategoride olursa olsun bilgiye ihtiyaç duyduğunu vurgulayan İçağasıoğlu, “Biz kendi asset’lerimize baktığımız zaman sadece televizyonda yer alınınca izleyici reklamverenin ürünüyle duygusal bir iletişim kuramıyor. Da Vinci Learning’i seçme sebebimiz kendini sürekli yenileyen, sürekli farklı fikirleri, inovatif fikirleri taşıyan bir grup. Da Vinci Learning, tüm dünyada kendi strateji kapsamında event’ler yapan bir kanal” dedi. FIC’nin içerisinde 360 derece bir proje ekibi olduğunu anlatan ve bu ekip sayesinde ajanslara ve reklamverenlere anahtar teslim hizmetler sunacağız diye konuşan İçağasıoğlu, Da Vinci Learning’in çoklu, dijital ortamdaki aplikasyonları, event’leri, dergisi ve televizyonu ile reklamverene zaten birçok şey vaat ettiğini kaydetti. İçağasıoğlu, FIC ile Da Vinci Learning’in 3 senelik bir anlaşma yaptığını belirterek, “Anlaşma ile birlikte hedefimiz, Da Vinci Learning’in kaliteli içeriğiyle reklamverenlerimizin ürünlerini birleştirmek ve müşterilerimize iyi bir geri dönüş aldırmak. Her grup, her kanal bizim rakibimiz. Ama biz Pay TV pastasında bulunduğumuz için, amacımız bu mecrayı büyütmek” yorumunu yaptı.

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
3 Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu...
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu…
4 General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
5 DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

AWS kesintisi dijital dünyayı sarstı: Canva’dan Snapchat’e çok sayıda platform etkilendi
Haberler
AWS kesintisi dijital dünyayı sarstı: Canva’dan Snapchat’e çok sayıda platform etkilendi
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
10 Eylül 2025
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler... Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Haberler
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler… Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Marketing Türkiye
5 Ekim 2025
Meta’dan gençleri korumaya yönelik yapay zeka düzenlemesi
Haberler
Meta’dan gençleri korumaya yönelik yapay zeka düzenlemesi
Sena Tufan
2 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.