Coca-Cola`nın pazarlama başarısının sırrı ne?

59. Cannes Lions Yaratıcılık Festivali`nde “New Rules of Marketing and Consumer Engagement” başlıklı bir sunum gerçekleştiren Coca-Cola Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı ve CMO`su Joe Tripodi, günümüz pazarlama koşullarında liderliğin sırlarını paylaştı. Konuşmasında bugünün tüketicilerinin markaları sadece ürettiği ürün ya da hizmetlere göre değil yarattığı içeriklere göre değerlendirdiğini söyleyen Tripodi, Coca-Cola’nın pazarlama stratejisindeki kilometre taşlarını ise `tüketicilerle duygusal bağ yaratmak’, kültürel liderlik inşa etmek’,`tüketici ve paydaşları birer marka elçisine dönüştürerek network avantajı sağlamak’ olarak sıraladı. Tripodi konuşmasında ayrıca Coca-Cola’nın farklı ülkelerde gerçekleştirdiği yaratıcı işbirliklerine de değindi. Tripodi’nin konuşmasında en fazla alkış alan çalışma ise Türkiye’de de yayınlanan “Reasons to Believe” kampanyası oldu. 
Coca-Cola’nın videosunu izlemek için tıklayınız

 

İLGİLİ HABERLER