Coca-Cola kapaklarını bluetooth’la kilitledi…
Hindistan’ın en büyük ve en ışıklı festivaline sayılı günler kaldı. İyiliğin kötülüğe üstünlüğünü kanıtlamak adına yanan kandillerle birlikte Diwali Festivali bu yıl 22-26 Ekim arasında gerçekleşecek… Yerel kampanyalarıyla fark yaratan Coca-Cola bu yıl Diwali Festivali için de yepyeni bir proje hayata geçirdi. Standart Coca-Cola şişelerinin aksine, sınırlı sayıda üretilen içecekler bu kez bluetooth şifreleriyle kilitlenmiş. Üzerinde ise “Bu kilitli kola sadece sevdiklerinizle açılacak” yazıyor…
Coca-Cola inovatif projesiyle bu kez kola şişelerini bir davetiyeye dönüştürüyor. Zira bluetooth’lu kapaklar yalnızca gönderen kişinin yanına gittiğinizde açılıyor. Coca-Cola’yı davetiye olarak kullanma fikriyse reklam ajansı Ogilvy India imzası taşıyor. Sosyal medya ve televizyon üzerinden yayınlanan kampanya yerel influencer’lar tarafından da destekleniyor.
Markanın uzun süredir kullandığı “Gerçek Mucize” sloganı ise kampanyanın finalinde yine izleyenleri karşılıyor…
Bluetooth şifreli kapaklar yalnızca Diwali Festivali’nin kutlandığı Hindistan’da ve yalnızca mobil cihazlarla erişilebilen özel bir siteden satışa sunuluyor…