12 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

CoAdvertise 5 Milyon USD yatırım aldı !

Marketing Türkiye
5 Nisan 2012
1 dk okuma
Uluslararası dijital reklam pazarında faaliyet gösteren CoAdvertise, “Gründerfonds Münsterland” ve Alman bankacılığında önemli bir yeri olan KfW Grubu’ndan da “ERP-Startfonds”u, yatırımcı  ortaklar olarak bünyesine kattı.Yeni ortaklarının deneyimleri ve sağladıkları finansal katkıyla şirketin büyüme hızını yükseltmeyi ve kendi geliştirdiği, profil bazlı reklam satış tekniğine dayanan Gerçek Zamanlı Açık Arttırma (TRTB), Davranışsal Hedefleme ve Yeniden Hedefleme modellerini içeren akıllı teknolojisinin uluslararası ticari boyutunu hızlandırmayı  hedefliyor. eCAPITAL Holding  Yatırım Yöneticisi Marcel Vonnahme CoAdvertise teknolojisinin pazarda kullanılmasının reklamveren ve yayıncılara birçok avantaj sağlayacağını, bunların başında özellikle açık artırma yöntemi, reklamın görüntülenme sayısındaki artış  ve fiyatlandırmadaki şeffaflığının öne çıkacağını belirtirken, başında bulunduğu yatırım fonunun aldığı yatırım kararından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. 15 Nisan’da Türkiye ofisini açacak olan Coadvertise’ın  teknolojisi  Türkiye’de ayrıcalıklı iş ortağı  MedyaNet tarafından reklamverenlere sunuluyor. CoAdvertise Şirketi’nin iki kurucusu Kimio Tremmel ve Erhan Ulutaş yaptıkları açıklamada, Türkiye dijital rekalm pazarının lideri konumundaki iş ortakları MedyaNet ile birlikte, yüksek potansiyele sahip Türkiye pazarına önemli bir adım attıklarını, belirtti.

İspanya, İtalya, Hollanda ve Belçika gibi Avrupa ülkelerde ve Doğu Avrupa’da  kendi pazarlarının lideri konumundaki yayıncılarla ve yayıncı ağları ile de halen görüşmelerde bulunmakta olan CoAdvertise yöneticileri,  yapılan testlerin olumlu, ilginin de gayet yüksek olduğunu dile getirdiler. Medya satın almanın geleceğini şekillendiren  gerçek zamanlı açık artırma usulü satış tekniği,  çevrimiçi reklamcılığa şimdiye kadar egemen olan “alan bazlı” dağıtım uygulamalarının aksine, kullanıcı merkezli dağıtım ve satış  tekniğini getiriyor. Her bir reklam görüntülenme fiyatı da talebe bağlı olarak anlık, yani “gerçek zamanlı” oluşturuluyor. Bu iki unsur, gerek yayıncı gerekse reklamveren için verimliliğin artmasına ve pazara uygun bir fiyat oluşmasına katkı sağlıyor. Bu sayede, birinci sınıf yayıncılar da sitelerinden en uygun kazancı elde edebiliyorlar. Daha ayrıntılı bilgiye www.coadvertise.com adresinden ulaşabilirsiniz.

1 Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
2 Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
3 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
4 Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
5 Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Güncel Haberler
Yiyecek içecek markaları neden "lip balm" çıkarıyor?
Yiyecek içecek markaları neden “lip balm” çıkarıyor?
"Süper app" rekabetinde kim önde?
“Süper app” rekabetinde kim önde?
Vestel ve VIDAA’dan akıllı TV pazarında stratejik ortaklık
Vestel ve VIDAA’dan akıllı TV pazarında stratejik ortaklık
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Nvidia, piyasa değeri 4 trilyon dolara ulaşan ilk şirket oldu
Haberler
Nvidia, piyasa değeri 4 trilyon dolara ulaşan ilk şirket oldu
İrem Alimoğlu
2 gün önce
"Küçük lüksler" teorisinin mimarı, Estée Lauder’ın sahibi Leonard Lauder hayatını kaybetti
Haberler
“Küçük lüksler” teorisinin mimarı, Estée Lauder’ın sahibi Leonard Lauder hayatını kaybetti
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Microsoft'a ait Skype kullanımdan kalktı
Haberler
Microsoft’a ait Skype kullanımdan kalktı
Sena Tufan
6 Mayıs 2025
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
Haberler
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
Advertorial
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.