CoAdvertise 5 Milyon USD yatırım aldı !

Uluslararası dijital reklam pazarında faaliyet gösteren CoAdvertise, “Gründerfonds Münsterland” ve Alman bankacılığında önemli bir yeri olan KfW Grubu’ndan da “ERP-Startfonds”u, yatırımcı  ortaklar olarak bünyesine kattı.Yeni ortaklarının deneyimleri ve sağladıkları finansal katkıyla şirketin büyüme hızını yükseltmeyi ve kendi geliştirdiği, profil bazlı reklam satış tekniğine dayanan Gerçek Zamanlı Açık Arttırma (TRTB), Davranışsal Hedefleme ve Yeniden Hedefleme modellerini içeren akıllı teknolojisinin uluslararası ticari boyutunu hızlandırmayı  hedefliyor. eCAPITAL Holding  Yatırım Yöneticisi Marcel Vonnahme CoAdvertise teknolojisinin pazarda kullanılmasının reklamveren ve yayıncılara birçok avantaj sağlayacağını, bunların başında özellikle açık artırma yöntemi, reklamın görüntülenme sayısındaki artış  ve fiyatlandırmadaki şeffaflığının öne çıkacağını belirtirken, başında bulunduğu yatırım fonunun aldığı yatırım kararından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. 15 Nisan’da Türkiye ofisini açacak olan Coadvertise’ın  teknolojisi  Türkiye’de ayrıcalıklı iş ortağı  MedyaNet tarafından reklamverenlere sunuluyor. CoAdvertise Şirketi’nin iki kurucusu Kimio Tremmel ve Erhan Ulutaş yaptıkları açıklamada, Türkiye dijital rekalm pazarının lideri konumundaki iş ortakları MedyaNet ile birlikte, yüksek potansiyele sahip Türkiye pazarına önemli bir adım attıklarını, belirtti.

İspanya, İtalya, Hollanda ve Belçika gibi Avrupa ülkelerde ve Doğu Avrupa’da  kendi pazarlarının lideri konumundaki yayıncılarla ve yayıncı ağları ile de halen görüşmelerde bulunmakta olan CoAdvertise yöneticileri,  yapılan testlerin olumlu, ilginin de gayet yüksek olduğunu dile getirdiler. Medya satın almanın geleceğini şekillendiren  gerçek zamanlı açık artırma usulü satış tekniği,  çevrimiçi reklamcılığa şimdiye kadar egemen olan “alan bazlı” dağıtım uygulamalarının aksine, kullanıcı merkezli dağıtım ve satış  tekniğini getiriyor. Her bir reklam görüntülenme fiyatı da talebe bağlı olarak anlık, yani “gerçek zamanlı” oluşturuluyor. Bu iki unsur, gerek yayıncı gerekse reklamveren için verimliliğin artmasına ve pazara uygun bir fiyat oluşmasına katkı sağlıyor. Bu sayede, birinci sınıf yayıncılar da sitelerinden en uygun kazancı elde edebiliyorlar. Daha ayrıntılı bilgiye www.coadvertise.com adresinden ulaşabilirsiniz.

İLGİLİ HABERLER