7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Çikolatayla ilgili paylaşımların yüzde 90’ı Dubai Çikolatası hakkında!
Haberler

Çikolatayla ilgili paylaşımların yüzde 90’ı Dubai Çikolatası hakkında!

Sena Tufan
18 Ekim 2024
2 dk okuma

Britanyalı-Mısırlı kadın girişimci Sarah Hamouda ve Filipinli şef Nouel Catis Omamalin’in “geleneksel tatlar ile yenilikçi bir çikolata yapma” fikrinden doğan Dubai Çikolatası, dünya genelinde adeta bir sosyal medya çılgınlığına dönüşmüş durumda. Peki, dünya genelinde özellikle gençler arasında yayılan Dubai Çikolatası çılgınlığına kapılan ülkeler arasında yer alan Türkiye’de durum ne? Konuyla ilgili sosyal medyada kaç paylaşım yapıldı? Kullanıcılar bu tatlı lezzeti daha çok hangi yönüyle konuştu?

Dubai’de yaşayan 2.1 milyon takipçili TikTok fenomeni Maria Vehera’nın sosyal medyada popüler bir akıma dönüşen deneyim videosu, Dubai Çikolatası’na can suyu oldu. Vehera’nın arabasında çektiği ve çikolata barını tadarak en doğal deneyimini anlattığı ilk videonun izlenme sayısı 90 milyona yaklaşmak üzere.

Çikolatayla ilgili paylaşımların yüzde 90’ı Dubai Çikolatası hakkında!

Kullanıcılar, tarifi kendilerince yorumlayıp paylaştı!

MTM – Medya Takip Merkezi’nin 187 dil ve 196 ülkeyi kapsayan dijital medya platformu DigiLUP verilerine göre; 16 Eylül 16 Ekim 2024 tarihleri arasını kapsayan 30 günlük süreçte, çikolata ile ilgili yapılan 640 bin 700 paylaşımın 578 bin 300’ünün sadece Dubai Çikolatası ile ilgili oldu.

Çikolatayla ilgili tüm postların yüzde 90’ını tek başına oluşturan Dubai Çikolatası hakkındaki sosyal medya paylaşımlarının konu dağılımına bakıldığında ise “Ev yapımı Dubai Çikolatası tarifi” başlığının en çok konuşulan konu olduğu ortaya çıkıyor.

Yılbaşından bu yana sadece Instagram’da #dubaichocolate etiketiyle 68 bini aşkın paylaşım yapıldığı görülürken, gözler akımın bundan sonraki seyrine çevrilmiş durumda.

Sosyal medya kullanıcılarının büyük ilgi gösterdiği Dubai Çikolatası akımı sonrası, markalar da birbiri ardına Dubai Çikolatası benzeri ürünlerin piyasaya sürmeye başladı.

Müşteriler, artık influencerlara ve akran görüşlerine önem veriyor!

Sosyal medyada pek çok içerik ve paylaşıma konu olan Dubai Çikolatası, dünya genelinde yarattığı etkiyle gıda başta olmak üzere pek çok sektöre ilham kaynağı olmuş durumda. Müşterilerin artık reklamlardan ziyade deneyime, influencerlara ve akran görüşlerine önem vermesi, Dubai Çikolatası’nın kısa sürede pazarlama ve satış konusunda yarattığı etkinin en önemli nedeni olarak gösteriliyor.

Nereden çıktı bu Dubai Çikolatası?

Dubai Çikolatası featured MTM – Medya Takip Merkezi
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ticaret Bakanlığı’ndan Kasım fırsatlarına yakın takip!
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan Kasım fırsatlarına yakın takip!
Nafizcan Önder
5 Kasım 2025
Emine Sabancı Kamışlı: "Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur"
Haberler
Emine Sabancı Kamışlı: “Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur”
Günseli ÖZEN
1 Ekim 2025
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
Haberler
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Haberler
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.