Cannes Lions’tan dünyayı değiştirme amaçlı bir iletişim yarışması

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali, küresel reklam ve iletişim sektörünü bir araya getirirken dünyayı değiştirmeye yardımcı olabilecek iletişim fikirleri oluşturmak gayreti ile dünyanın en büyük insanlık hayır kuruluşu Bill & Melinda Gates Vakfı ile işbirliği yapıyor. Cannes Lions 2011 büyük ödül kazanan en başarılı yaratıcıların oluşturduğu “Cannes Chimera” ve Bill & Melinda Gates Vakfı üyelerinden oluşturulan özel jüri tarafından elemeler yapılacak. Yaz aylarında seçilen 10 kadar önemli iletişim fikrine, bu fikirlerin geliştirilmesi için 100.000 $ destek verilecek ve ayrıca seçilen fikirlerin geliştirilmesinde “Cannes Chimera” ekibi tarafından 2 gün boyunca Seattle da mentorluk yapılacak. Finalistlerin, sonbaharda gerçekleştirilecek ikinci aşamada Bill & Melinda Gates Vakfına tekrar başvurarak, seçilen fikrin uygulamaya konulması için 1.000.000 $ destek alma şansı olacak. Bu kategoriye, bireysel olarak, takım olarak, ajans ya da kurum olarak katılabilir. Küresel bir sorunun çözümüne yönelik iletişim fikirinin 1 sayfanın iki yüzünü dolduracak şekilde hazırlanarak 15 Mayıs’a kadar başvurulması gerekiyor. 

 

İLGİLİ HABERLER