24 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cannes Lions 2015'ten iletişimcilerin dikkate alması gereken 10 önemli tavsiye
Haberler

Cannes Lions 2015’ten iletişimcilerin dikkate alması gereken 10 önemli tavsiye

Marketing Türkiye
1 Temmuz 2015
2 dk okuma

Cannes Lions, dünyanın yaratıcı endüstrisinin biraraya gelip sektörün bugününü değerlendirip yarınına yön verdikleri en önemli festivallerin başında geliyor. Sene boyunca yapılan işlerin ödüllendirilmesinin yanı sıra gelecekle ilgili dünyanın birçok yerinden ve markasından kanaat önderleri, Cannes Lions’da sahneye çıkarak reklamcılara, pazarlamacılara, kısaca iletişimcilere tavsiyeler veriyor, olmaları gerektikleri yerleri işaret ediyor.

Marketing Türkiye olarak Cannes Lions 2015’te yer alan konuşmacıların değindikleri en önemli 10 konuyu değerlendirdik. İşte iletişim sektörünün geleceğini etrafında şekillendirmesi gereken 10 önemli tavsiye.

1- Contagious & Razorfish Global – Toolkit for Transformation: Belki de Cannes Lions’un en önemli oturumlarından birisinden çok önemli tavsiyeler çıkması da kaçınılmazdı.

 

Müşterilerin sadece kendilerine özel ürünler yapıldığına verdikleri önem #CannesLions2015 pic.twitter.com/a5JeeiFTUl

— Marketing Türkiye (@MarketingTR) 22 Haziran 2015

 

Oturumun tamamını da izleyebilirsiniz.

2- Richard Edelman ve Jamie Oliver’ın katılımıyla ‘Innovation: When New Just Isn’t Enough’: Sektörün iki dudağının arasına baktığı insanlardan olan Richard Edelman’ın dünyaca ünlü aşçı Jamie Oliver’ı konuşturduğu oturum da takip edilmeyi hakediyor.

 

“Müşterilerin %60’ı, pazarlamacıların ve reklamcıların kendilerini hiç dinlemediğini düşünüyor” Richard Edelman

— Marketing Türkiye (@MarketingTR) 23 Haziran 2015

 

3- Richard Edelman ve Jamie Oliver’ın katılımıyla ‘Innovation: When New Just Isn’t Enough’: Richard Edelman’ın tavsiyeleri ve eleştirileri devam ediyor.

 

“Bir hareket oluşturun, kampanya yaratmayın! İnsanların ait hissedeceği 3 aylık kampanyalar yapamazsınız” Richard Edelman

— Marketing Türkiye (@MarketingTR) 23 Haziran 2015

 

4- ‘IŞİD ve Seth Rogen’in biraraya geldiği yer’ oturumunda Google’ın yöneticilerinden Dave Drummond ve Victoria Grand konuştu. İnternetteki nefret söylemlerine yaratıcı endüstrinin karşılık vererek son verebileceğini söyleyen ikili, YouTube’un hangi videoları yayınlayıp hangilerini yayınlamayacaklarını etik olarak nasıl seçtiklerini de anlattılar.

 

“Yaratıcı endüstriden beklentimiz, gençlerin nefret söylemlerinden etkilenmelerini engelleyecek karşıt görüş yaratmaları” D. Drummond

— Marketing Türkiye (@MarketingTR) 23 Haziran 2015

 

5- 180 Amsterdam’ın ‘Her şey kötüyken yaratıcı kültürü yeniden yaratmak’ oturumu: Ajansın kreatif direktörü Al Moseley, 2010’da 180 Amsterdam’ın nasıl bir dönüşüme gitmek zorunda kaldığını ve bunu nasıl kendi lehlerine çevirdiklerini anlattı.

 

“evet yaratıcı bir ajans olarak müşteri kaybettiğinizde küçülmeye gitmelisiniz ama yeteneği küçültmemelisiniz” 180 Amsterdam #CannesLionsMT

— Marketing Türkiye (@MarketingTR) 25 Haziran 2015

 

6- 180 Amsterdam’ın ‘Her şey kötüyken yaratıcı kültürü yeniden yaratmak’ oturumu: Al Moseley’nin 180 Amsterdam’ın dönüşümünü anlattığı ilham verici konuşma devam ediyor.

 

“Eskiden büyük bir ajansken şimdi yok olmaya mahkum olarak görünmemek için asla yeteneği kapı dışarı etmeyin” 180 Amsterdam #CannesLionsMT

— Marketing Türkiye (@MarketingTR) 25 Haziran 2015

 

7- Facebook’un “Solving the marketers latest identity crises” oturumu, mobil dünyaya bir bakışla birlikte pazarlamacıların ve iletişimcilerin neler yaparak insanlara ulaşabileceklerini anlatıyor.

 

“Mobil satın alma işlemleri dünya tarihinin en hızlı kabullenilen alışkanlıklarından biri oldu” #CannesLionsMT

— Marketing Türkiye (@MarketingTR) 25 Haziran 2015

 

8- Facebook’un “Solving the marketers latest identity crises” oturumundan paylaşımlar öne çıkmaya devam ediyor.

 

“Tüm bu değişim bizi yeni bir pazarlama tanımlamasına yönlendirdi: İnsan merkezli pazarlama” #CannesLionsMT

— Marketing Türkiye (@MarketingTR) 25 Haziran 2015

 

9- Facebook’un “Solving the marketers latest identity crises” oturumundan paylaşımlar öne çıkmaya devam ediyor.

 

Değişim için gerekli üç önemli ipucu #CannesLionsMT pic.twitter.com/0EohTRnQTt

— Marketing Türkiye (@MarketingTR) 25 Haziran 2015

 

10- Son olarak da Richard Edelman’ın konuğu olan Jamie Oliver’ın sözü:

"Reklam ve pazarlamacılara tavsiyem: açık ve dürüst olun. Olmazsanız sizden daha kalabalığız ve bunu ödetiriz" J. Oliver #CannesLionsMT

— Marketing Türkiye (@MarketingTR) 23 Haziran 2015

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Güncel Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

HAYTAP'tan dünyada bir ilk: Yuva arayan patiler iPhone ekranlarında!
Haberler
HAYTAP’tan dünyada bir ilk: Yuva arayan patiler iPhone ekranlarında!
İrem Alimoğlu
5 Mayıs 2025
Starbucks'tan çocuklara özel kafe!
Haberler
Starbucks’tan çocuklara özel kafe!
Sena Tufan
15 Nisan 2025
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Sena Tufan
2 hafta önce
MrBeast'in CMO'luğuna Sinan Deriş getirildi!
Haberler
MrBeast’in CMO’luğuna Sinan Deriş getirildi!
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.