Callpex ve Isobar’dan sosyal güçbirliği

Dünyanın önde gelen dijital ajanslarından biri olan Isobar, sosyal medya üzerinden kullanıcılar ile etkileşimi maksimize etmek ve iç verimliliği artırmak için çağrı merkezi Callpex ile birlikte çalışmaya başladı. Callpex, bundan sonra Isobar ile yaptığı işbirliği ile sosyal medya operasyonlarına hız verecek. Yapılan işbirliği kapsamında Isobar’ın küresel ölçekte geliştirdiği dijital pazarlama araçları ve deneyimi, Callpex tarafından özel olarak bir ekip sayesinde sosyal medya üzerindeki müşteri ilişkileri ve talep yönetiminde kullanılacak. 

Isobar Türkiye Genel Müdürü Zafer Özçelik yapılan işbirliği hakkında şöyle dedi: “Bu işbirliği projesiyle, ana uzmanlık konusu müşteri hizmetleri olan bir şirketle doğrudan çalışma fırsatı bularak markalarımız için 7/24 kesintisiz moderasyon hizmeti sunmayı başardık. Bunun yanında diğer bir fayda ise sosyal medya ekibimizin strateji, içerik ve topluluk yönetimine daha fazla vakit ayırması ve paralel olarak bu hizmetlerimizdeki verimliğimizin artması oldu. Böylece markalarımıza sunduğumuz toplam hizmet kalitesinde ciddi bir artış sağlanmış oldu.”

İş ortaklığı için dinamik ve akıllı çözümler sunabilen bir çağrı merkezi arayışında olduklarını belirten Özçelik,  Callpex’in sosyal medyaya ve gelişen tüketici dünyasına olan bakışı ve vizyonunun iş ortaklığı seçiminden en önemli kriter olduğunu söyledi. Özçelik şöyle devam etti:  “Callpex’in projeye getirdiği profesyonel yaklaşım ve proje özelinde kurduğu ekip yapısı da bizim için oldukça önemli bir rol oynadı. Bu sayede hem planlama aşamasında hem de uygulama safhasında çok daha hızlı ve etkin bir biçimde ilerleyebildik. Bu seçim katma değer olarak iş ve ekip verimliliğinde kendini gösterdi.” 

“Sosyal medya pazar analizi için çok önemli” 
Callpex Genel Müdürü Metin Tarakçı, uzun süredir sosyal medya konusunda çalışmalar yaptıklarını belirterek yeni işbirliği hakkında şöyle konuştu: “Çağrı Merkezleri artık müşteriye ulaşan her kanalda doğru, hızlı ve güvenli bir iletişim hizmeti sunmak zorunda. Sosyal Medya müşterilerin şikâyetlerini ve önerilerini yoğun bir şekilde ortaya koydukları ve doğru yönetilmez ise yanlış anlamaların çok hızlı bir şekilde yayıldığı mecralardan biri. Dolayısıyla yalnızca pazarlama için değil aynı zamanda kurumsal itibar yönetimi ve müşteri memnuniyetinin artırılması çerçevesinde de sosyal medyanın doğru bir şekilde kullanılması ve önemsenmesi gerekiyor. Callpex olarak Isobar ile geliştirdiğimiz iş birliği sayesinde markaların sosyal medya iletişimi ihtiyaçlarına doğru ve tam çözüm sunacağız.” 

İLGİLİ HABERLER