25 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
Haberler

C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı…

Marketing Türkiye
27 Aralık 2023
4 dk okuma

Ses mecrası üzerine yapılan pek çok araştırma, pazarlama dünyası için “sesin” hayati bir öneme sahip olduğunu ortaya koyuyor. Peki, bu durum Türkiye’de nasıl karşılık buluyor? Karnaval Media Group tarafından yapılan “Türkiye’nin Dijital Ses Tüketim Araştırması” tam da bu noktadan referansla ses mecrasının Türkiye’deki durumuna dair tüm bilinmezlikleri aydınlatmayı amaçlıyor… 25 Aralık 2023, Pazartesi, Touché, Zorlu PSM’de gerçekleştirilen özel bir buluşmayla kapsamlı araştırmanın sonuçları Marketing Türkiye C Level Club üyeleriyle paylaşıldı…

C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...

Araştırma sonuçlarından yola çıkarak Türkiye’nin ses haritasını mercek altına alan etkinlik, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ve Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura’nın açılış konuşmalarıyla başladı. Ardından Karnaval Media Group CEO’su Burak Can, YouGov Türkiye tarafından gerçekleştirilen “Türkiye’nin Dijital Ses Tüketim Araştırması”nın çarpıcı sonuçlarını Marketing Türkiye C Level Club üyeleriyle paylaştı.

C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...

“Türkiye’nin Dijital Ses Tüketim Araştırması”nın öne çıkan kimi verileri:

  • Türkiye’de dijital ses dinleme oranı: Yüzde 75
  • Türkiye’de günlük radyo dinleme oranı: Yüzde 55
  • Dijital cihazlardan radyo dinleme oranı: Yüzde 58
  • Podcast’in bilinirlik oranı: Yüzde 60
  • Podcast dinleme oranı: Yüzde 19
  • Sesli kitap dinleme oranı: Yüzde 12
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...

C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...

Katılımcılar merak duygusunun tetiklendiği buluşmada; Türkiye’de ses mecrasının gelişimi ve fırsat alanları keşfederken, gece boyunca JoyFM’den DJ Barthez eşliğinde müziğe doydu.

C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...
C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı...

Gecenin sürprizi ise ünlü caz sanatçısı, piyanist ve besteci Kerem Görsev oldu. C Level Club katılımcıları Görsev’in interaktif bir deneyim olarak kurguladığı canlı performansı dinleme şansı yakaladı.

Marketing Türkiye C Level Club buluşmasının katılımcıları:

  • Ahmet Pura, RVD Başkanı
  • Alp Hazar Büyükçulhacı, Marketing Türkiye Strateji ve Medya Sorumlusu
  • Ayşen Akalın, Eczacıbaşı Medya, Kurumsal İletişim, Dijital Pazarlama Müdürü
  • Azra Zeyrek, İpekyol CMO’su
  • Betül Atlı, Marketing Türkiye Reklam ve Etkinlik Sorumlusu
  • Burak Şenbudak, TROY Apple Premium Reseller & Artı Bilgisayar Corporate Communications & Marketing Group Manager
  • Burcu Burgazlı, Tatil Sepeti Brand Manager
  • Cem Demiröz, Watsons CMO’su
  • Duygu Su Ocakoğlu, Marketing Türkiye Etkinlik ve Reklam Direktörü
  • Ece Bagatar Uslu, Amazon CMO’su
  • Emre Kurtoğlu, Teknosa CMO’su
  • Ender Uslu, Infront Türkiye Genel Müdürü
  • Esin Uşak, Ziraat Bankası Kampanya ve Pazar Geliştirme Yönetimi Yöneticisi
  • Ferruh Altun, Marketing Türkiye Haber Müdürü
  • Gizem Burcu Bağcı, Penti Pazarlama Direktörü
  • Gizem Yılancıoğlu, HD Holding (HD İskender, Pidem, Makarnam) Pazarlama Direktörü
  • Gönül Göral Öztürk, VakıfBank Kurumsal İletişim Başkanlığı
  • Gül Sağır Aydın, HOPİ CMO’su
  • Günseli Özen, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
  • Hümeyra Kaya, TROY Apple Premium Reseller & Artı Bilgisayar Kurumsal İletişim ve Pazarlama Uzman Yardımcısı
  • İlknur Aksoy, Şen Tchibo CMO’su
  • Mehtap Alp, Mutfak Sanatları Akademisi Marketing & Digital Transformation
  • Murat Çolakoğlu, Loreal Türkiye Kurumsal Dijital ve Pazarlama Direktörü 
  • Nazım Erdoğan, Sahibinden.com CMO’su
  • Nilüfer Kenar, Türkiye İş Bankası Marka Bölüm Yönetmeni
  • Osman Badur, Vestel CMO’su
  • Özge Akçizmeci, YouGov Genel Müdürü
  • Selvi Talipoğlu, HOPİ Pazarlama Direktörü
  • Sinan Seha Türkseven, Petrol Ofisi CMO’su
  • Sitare Baras, Mutfak Sanatları Akademisi Direktörü
  • Suat Seçgin, Halkbank Direktör
  • Tolga Ünvan, MediaMarkt, CMO’su
  • Zeynep Durusu, OPEL Pazarlama Direktörü
c level club featured
1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
3 Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
4 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
5 adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
Güncel Haberler
Her 10 teknoloji liderinden 8'i FOMO yaşıyor!
Her 10 teknoloji liderinden 8’i FOMO yaşıyor!
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
"Peşin ödeme yapan" pazarlamacıların sayısı azalıyor!
“Peşin ödeme yapan” pazarlamacıların sayısı azalıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-27 Mart)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-27 Mart)
Sena Tufan
27 Mart 2025
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
Haberler
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
İrem Alimoğlu
4 gün önce
"Peşin ödeme yapan" pazarlamacıların sayısı azalıyor!
Haberler
“Peşin ödeme yapan” pazarlamacıların sayısı azalıyor!
İrem Alimoğlu
17 saat önce
Boykotun Tesla'ya faturası ağır oldu
Haberler
Boykotun Tesla’ya faturası ağır oldu
Nafizcan Önder
3 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.