19 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
C Level Club
Haberler

Marketing Türkiye C Level Club platformu açıldı…

Marketing Türkiye
29 Eylül 2023
1 dk okuma

2012 yılından beri her sene gerçekleştirdiği etkinliklerle C Suite sektör profesyonellerine iş yapış modellerini değiştirecek, kurumun gelecek stratejilerine yön verecek yenilikler hakkında içgörü sağlayamaya devam eden C Level Club’ın iletişimleri artık yeni bir platforma taşındı: “clevelclub.com.tr” Yeni platformla birlikte “C Level Club”a üye olma kriterleri de Deloitte Türkiye iş birliğiyle evrensel kriterler doğrultusunda güncellenecek…

C Level Club buluşmaları güçlü bir ana tema üzerinde paylaşımda bulunmak üzere yapılıyor. Bilgilenme, öğrenme veya görüş oluşturma amaçlı toplantılarda geleceğe yön verecek stratejiler, etkileşim alanları ve trendler paylaşılıyor. C Level Club buluşmalarında ayrıca örnek oluşturabilecek vakalar da masaya yatırılıyor. Vakanın önemine uygun olarak incelemeler workshop’larla ya da roundtable oturumlarıyla derinleştiriliyor. Çıkarımlar bir “Executive Summary” olarak C Level Club üyeleriyle paylaşılıyor.

Yeni oluşturulan platformla birlikte bu değer ekosistemine katılmanın yanı sıra etkinliklerle ilgili bilgi paylaşımı da yapılacak.

C Level Club katılımcılara dört ana başlıkta temel değer önerileri sunuyor:

Dönüşüm liderliği

Günümüz iş dünyasında başarıyı ne pazarın kurallarına uyum ne de değişmek getiriyor. Mutlak başarı sıra dışılığın cazibesinde yatıyor. Değişmek işin sadece devamı için… Oysa ki liderlik “dönüşmeyi” dayatıyor.

Güçlü birliktelik odağında fikir üretimi

Sektör bağımsız ortak sorunlar, ortak çözümler demek. Birlikte düşünmek, üretmek, çözüme odaklanan yaratıcı yaklaşımları parlatıyor. Devrim yaratan uygulamalar birer kendini gerçekleştirme sürecine dönüşüyor.

Sürdürülebilir başarı / Trend takibi

İçgörünün tek başına iş gördüğü zamanların çok ötesindeyiz. Artık, an zamanlı değişimi takip etmek işin temelini oluşturuyor. Trendleri doğru okuyamayanlar ise oyun dışında kalıyor.

Anlam arayışına rehberlik / Deneyim

Liderin maddi kazanımların ötesinde sorumlulukları var: Her gün yapagelinenin bütün içinde bir anlamı olduğunu hatırlatmak ve kendi arayışında kaybolmamak; hem rehber olmak, hem rehberlik almak…

c level club Deloitte featured
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
5 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple "scratchgate" problemiyle karşı karşıya
Haberler
Apple “scratchgate” problemiyle karşı karşıya
Sena Tufan
29 Eylül 2025
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
Haberler
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
İrem Alimoğlu
4 Ekim 2025
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Haberler
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Sena Tufan
4 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.