Bu raporda “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” var

“Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın “Customer Brand” olarak ödüllendirildiği A.L.F.A. Awards Araştırması raporlarının satışları başladı. Müşteri deneyimi yönetimindeki başarılarıyla, müşterisiyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markaların onurlandığı A.L.F.A Awards bu yıl kategori sayısı 44’e çıkartıldı. AKADEMETRE Research Company’nin gerçekleştirdiği A.L.F.A. Awards Araştırması’nda  “Müşteri deneyiminde neredeyim?” sorusuna yanıt bulacaksınız. Araştırma raporunda 3 ana ve 14 alt kriterde markaların tüketici nezdindeki yansımaları yer alıyor.

Sektör ve marka bazında müşteri deneyimi değerlendirmelerinin yer aldığı A.L.F.A. Awards Araştırması’nda ürün ve hizmetlerinin güçlü ve güçlendirilmeye açık alanlarının ayrıntılarına yer veriliyor. Rapora ulaşmak isteyenler aşağıdaki adres ile iletişime geçebilir.

İletişim: Marketing Türkiye Abone İlişkileri Sorumlusu Yasemin Eriç
0212 211 11 12 / 122
[email protected]

 

İLGİLİ HABERLER