“Bu festival sektörün sıçrama tahtası olacak”
Reklam, medya, pazarlama ve iletişim dünyasının tüm paydaşlarını buluşturan Türkiye’nin ilk yaratıcılık festivali; “25’inci Kristal Elma Yaratıcılık Festivali” Turkcell ana sponsorluğunda;25 Eylül günü İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde düzenlenen açılış oturumuyla başladı.
Açılış oturumunda Turkcell Pazarlama İletişim Direktörü Alpay Alptekin, Kristal Elma sponsorluğunun Turkcell’in yaratıcılığı destekleme misyonuyla örtüştüğünü belirterek şunları söyledi:“Turkcell, kurulduğu günden bu yana yaratıcılığı ve yenilikçiliği temel prensip olarak benimsedi. Kristal Elma’ya sponsor olmamızın ana amacı da bu temel prensip doğrultusunda yaratıcılığı desteklemek. Festival’in bu sene kazandığı yeni boyutlar bizi de çok heyecanlandırdı. Bunun Türkiye’deki pazarlama ve reklam endüstrisi için bir sıçrama tahtası olacağına inanıyoruz.”
“Turkcell olarak yeni medyanın olanaklarıyla çağın yaratıcılık anlayışını teknolojinin gücüyle destekliyoruz.”
Alptekin, günümüzün değişen dünyasında yeni medyanın önemini vurgulayarak; “Gelişen pazarlama dünyasında, müşteriyi anlamak, tanımak, ona uygun mesajlar vermek ve bunların hepsini ölçümleyerek yapmak giderek daha da önemli hale geliyor. Teknoloji en fazla reklam ve pazarlama dünyasının kurallarını değiştirdi. Çünkü müşterilerin beklentileri değişti. Artık mecraların birbiriyle bağlantılı olarak çalıştığı yepyeni bir dünyada yepyeni bir yaratıcılık anlayışıyla çalışıyoruz. Biz de tam bu işin içindeyiz, şirket olarak vizyonumuzda “teknoloji ile değer yaratmak” var. Müşteriye odaklanmanın mobille mümkün olduğunu anlatmak istiyoruz. Turkcell Yeni Medya çözümlerimiz ile hem pazarlamacılara hem de müşterilerimize mobil teknolojileri kullanarak değer yaratıyoruz. Pazarlamacılarımıza mükemmel bir hedefleme yapmalarını sağlarken, müşterilerimizin de kendilerine yönelik ürünlerden ve tekliflerden haberdar olmasını sağlıyoruz. O yüzden bu festival bizim için ayrı bir anlam taşıyor. Bu alanda yaratıcı zihinlerle güçleri birleştirmek, birlikte düşünmek, omuz omuza çalışmak için önemli bir olanak sunan Kristal Elma Yaratıcılık Festivali’nin Ana Sponsoru olmaktan gurur duyuyoruz” dedi.
“gnçtrkcll ile gençlerin yaratıcılığını desteklemek üzere Future 25’e sponsor olduk.”
Ana Sponsorluğun yanı sıra gnçtrkcll ile Future 25 yarışmasına da sponsor olduklarını ifade eden Alptekin, yaratıcı endüstrilerin geleceğini şekillendirecek olan gençlere özel bu yarışma ile onların yaratıcılığını desteklemek istediklerini dile getirdi:“Gençlerin en büyük isteği, orada konuşmacı ya da katılımcı olarak yer alacak marka müdürlerine, kreatif direktörlere kendilerini tanıtabilmek ve onlarla bir bağlantı kurabilmek. Daima gençlerin yanında olan, kendilerini göstermeleri için fırsatlar yaratan bir marka olarak, bu yarışmayı önemsiyoruz. Bu amaçla gençlerin konferansa yüzde 50 indirimle katılmalarını sağlıyor, etkinlik alanında ulaşmak istedikleri isimlere daha kolay ulaşabilmeleri için yol gösteriyor, yarışmayı kazanan ekibin Cannes’a katılımını gnçtrkcll olarak destekliyoruz.”