18 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

“Bu festival sektörün sıçrama tahtası olacak”

Marketing Türkiye
25 Eylül 2013
2 dk okuma

Reklam, medya, pazarlama ve iletişim dünyasının tüm paydaşlarını buluşturan Türkiye’nin ilk yaratıcılık festivali; “25’inci Kristal Elma Yaratıcılık Festivali” Turkcell ana sponsorluğunda;25 Eylül günü İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde düzenlenen açılış oturumuyla başladı.

Açılış oturumunda Turkcell Pazarlama İletişim Direktörü Alpay Alptekin, Kristal Elma sponsorluğunun Turkcell’in yaratıcılığı destekleme misyonuyla örtüştüğünü belirterek şunları söyledi:“Turkcell, kurulduğu günden bu yana yaratıcılığı ve yenilikçiliği temel prensip olarak benimsedi. Kristal Elma’ya sponsor olmamızın ana amacı da bu temel prensip doğrultusunda yaratıcılığı desteklemek. Festival’in bu sene kazandığı yeni boyutlar bizi de çok heyecanlandırdı. Bunun Türkiye’deki pazarlama ve reklam endüstrisi için bir sıçrama tahtası olacağına inanıyoruz.”

“Turkcell olarak yeni medyanın olanaklarıyla çağın yaratıcılık anlayışını teknolojinin gücüyle destekliyoruz.”

Alptekin, günümüzün değişen dünyasında yeni medyanın önemini vurgulayarak; “Gelişen pazarlama dünyasında, müşteriyi anlamak, tanımak, ona uygun mesajlar vermek ve bunların hepsini ölçümleyerek yapmak giderek daha da önemli hale geliyor. Teknoloji en fazla reklam ve pazarlama dünyasının kurallarını değiştirdi. Çünkü müşterilerin beklentileri değişti. Artık mecraların birbiriyle bağlantılı olarak çalıştığı yepyeni bir dünyada yepyeni bir yaratıcılık anlayışıyla çalışıyoruz. Biz de tam bu işin içindeyiz, şirket olarak vizyonumuzda “teknoloji ile değer yaratmak” var. Müşteriye odaklanmanın mobille mümkün olduğunu anlatmak istiyoruz. Turkcell Yeni Medya çözümlerimiz ile hem pazarlamacılara hem de müşterilerimize mobil teknolojileri kullanarak değer yaratıyoruz. Pazarlamacılarımıza mükemmel bir hedefleme yapmalarını sağlarken, müşterilerimizin de kendilerine yönelik ürünlerden ve tekliflerden haberdar olmasını sağlıyoruz. O yüzden bu festival bizim için ayrı bir anlam taşıyor. Bu alanda yaratıcı zihinlerle güçleri birleştirmek, birlikte düşünmek, omuz omuza çalışmak için önemli bir olanak sunan Kristal Elma Yaratıcılık Festivali’nin Ana Sponsoru olmaktan gurur duyuyoruz” dedi.

“gnçtrkcll ile gençlerin yaratıcılığını desteklemek üzere Future 25’e sponsor olduk.”
Ana Sponsorluğun yanı sıra gnçtrkcll ile Future 25 yarışmasına da sponsor olduklarını ifade eden Alptekin, yaratıcı endüstrilerin geleceğini şekillendirecek olan gençlere özel bu yarışma ile onların yaratıcılığını desteklemek istediklerini dile getirdi:“Gençlerin en büyük isteği, orada konuşmacı ya da katılımcı olarak yer alacak marka müdürlerine, kreatif direktörlere kendilerini tanıtabilmek ve onlarla bir bağlantı kurabilmek. Daima gençlerin yanında olan, kendilerini göstermeleri için fırsatlar yaratan bir marka olarak, bu yarışmayı önemsiyoruz. Bu amaçla gençlerin konferansa yüzde 50 indirimle katılmalarını sağlıyor, etkinlik alanında ulaşmak istedikleri isimlere daha kolay ulaşabilmeleri için yol gösteriyor, yarışmayı kazanan ekibin Cannes’a katılımını gnçtrkcll olarak destekliyoruz.”

1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
3 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
4 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
5 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Günlük hayatın gizli kahramanı: Şişe su
Haberler
Günlük hayatın gizli kahramanı: Şişe su
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Sanatın gücü: Bireyler ve kurumlar üzerindeki etkisi
Haberler
Sanatın gücü: Bireyler ve kurumlar üzerindeki etkisi
Marketing Türkiye
5 Nisan 2025
Yüzde 50 indirim, 2 al 1 öde, 1 alana 1 bedava… Hangi kampanyalar tüketiciyi ne kadar cezbediyor?
Haberler
Yüzde 50 indirim, 2 al 1 öde, 1 alana 1 bedava… Hangi kampanyalar tüketiciyi ne kadar cezbediyor?
Sena Tufan
2 Mart 2025
Özgür Özel'den merkez medyaya boykot çağrısı
Haberler
Özgür Özel’den merkez medyaya boykot çağrısı
Marketing Türkiye
24 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.